Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
hallo
mijn vraag is bestaad er een bougiekop die echt geen water binnenlaat ?
want zit nu met een ngk zo een zwarte.
en heb er problemen mee heb ook al
een rode champion bougiekop geprobeert werkt nog slechter.
want ik heb camino elke dag nodig
en als het regent is dit wel enorm kl**te
ja ne rode champion werkt perfect
je moet dat kopje op de boogie (bij ne champion kop) erop laten staan als je een waterdichte kop gebruikt...
dat kan zijn dat de kop water doorlaat als deze niet tegoei is geplaatst...het kopje moet binnenin tegoei passen...
bij een gewone ngk is het kopje verwijderd omdat het anders niet past...
je voelt als het tegoei past (het moet klem zitten,pas dan is het waterdicht)
het belangrijkste is een vacuum afsluiting !!!
vario@max wrote:ja ne rode champion werkt perfect
je moet dat kopje op de boogie (bij ne champion kop) erop laten staan als je een waterdichte kop gebruikt...
dat kan zijn dat de kop water doorlaat als deze niet tegoei is geplaatst...het kopje moet binnenin tegoei passen...
bij een gewone ngk is het kopje verwijderd omdat het anders niet past...
je voelt als het tegoei past (het moet klem zitten,pas dan is het waterdicht)
het belangrijkste is een vacuum afsluiting !!!
mijn ontsteking is goed afgesteld
en heb stroom op de kabel naar mijn bobine.
maar mijn probleem is dat ik geen stroom op
de bougiekabel heb, waardoor dus mijn bougie
geen vonk geeft... iemand een iedee?
heb al een andere bobine geprobeerd.
als je geen stroom op boogie kabel hebt ,kan het probleem zijn de boogie zelf...
wat je kan doen is de boogie eruit halen,op de boogiekop laten steken, de boogie tegen de culas houden
met het vliegwiel een paar rotaties vooruit draaien en kijken als de boogie vonk geeft...
is dit niet het geval, dan is uwe boogie de oorzaak...of er een andere boogiekop op steken...
vario@max wrote:als je geen stroom op boogie kabel hebt ,kan het probleem zijn de boogie zelf...
wat je kan doen is de boogie eruit halen,op de boogiekop laten steken, de boogie tegen de culas houden
met het vliegwiel een paar rotaties vooruit draaien en kijken als de boogie vonk geeft...
is dit niet het geval, dan is uwe boogie de oorzaak...of er een andere boogiekop op steken...
kheb da zo al geprobeerd, ook andere bougie en bougiekop maar
er helpt niks
waarvoor dient het kabeltje dat uit de vlotterkamer komt onder in de carburateur? heb een andere carburateur gestoken en soms lekt hij af en toe als de motor niet draait uit die kabeltje.
De vlotternaald zou de benzinetoevoer toch moeten afsluiten? kan dit liggen aan een kapotte vlotternaald?
zou graag willen weten hoe ik het lek kan oplossen
als je Carbu blijft lekken, blijft inderdaad je vlotternaald en je vlotter hangen, kan zijn dat hij stuk is maar meestal komt dit door vuiligheid, het "kabeltje" maar je bedoelt waarschijnlijk slangetje is de overloop van je carbu voor in gevallen zoals nu maar normaal gesproken als je carbu netjes proper is en goed afgesteld mag er geen druppel uitkomen
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
HELP
Ik was gisteren aant rijden, en plots hield de mino in... ik dacht eerst dat de reserve bereikt was, kraantje verdraaid, maar probleem blijft
Hij houd in, als je de choke opzet gaat ie vlot, nu heb ik eens naar men bougie gekeken en die staat wel erg warm...
Kan dit gewoon een bougie probleem zijn ?