Ik ben Marc, 54 jaar oud, en reeds van in de kinderschoenen liefhebber van motoren. Voor mijn oudste zoon knutselde ik eigenhandig en zonder enige voorkennis toch een tweetal camino's in elkaar samengesteld vanuit tweedehands onderdelen. Na het nodige spuitwerk kon ik toch fier zijn op deze werkstukjes. Mijn zoon reed er een tweetal jaar mee rond in onze streek rond Zwevezele. Eén van de camino's werd verkocht (heb er nog spijt van)

en de tweede stond nog ergens onder het stof. Momenteel ben ik dit brommertje terug aan het prepareren (nieuwe cilinder, piston-) en is hij praktisch klaar met uitzondering van de elektriciteit (heb daar niet veel kaas van gegeten). Ik hoop dus dat hij na 10 jaar terug de baan op kan. Ik ben benieuwd. Via deze site hoop ik toch mijn opgewekte interesse voor deze prachtige bromfietsjes nog wat aan te zwengelen en mijn kennis bij te schaven via gelijkgestemde zielen. Mogelijks staat er nog een project klaar om een getunede versie klaar te stomen want mijn zoon kocht jaren geleden voor een aanzienlijk bedrag aan materiaal, getunede blok met waterkoeling inbegrepen. We zullen zien wat het wordt!!