Iemand idee, denk aan een wallaroo uitlaat uit maar kan het niet met zekerheid zeggen. Of komt draait de boch daar veel te hard voor? Misschien iets derbi senda achtig?
Moderator: -Camino Crew-
neen, hebben andere aansluiting,lijkt me echt een knutstel uitlaat,zoals er helaas veel worden verprutstmetsinsons wrote:ik zou am6 blok zeggen
Jazeker, bij espower of 50cc.eu hebben ze ze sowieso nogJenze wrote:weet iemand waar ik nog een bobine kan kopen voor mijn camino ? of een andere passende ?
mijn reserves zijn namelijk op xD
ben999 wrote:Ik denk niet dat het echt een knutsel uitlaat is, en als het geknutseld is, mijn complimenten aan de maker! Nu valt het wel op dat de eerste bocht precies onder een verkeerde hoek staat, alé, niet verkeerd, maar om origineel zo te zijn toch maar een rare knik. Is wel proper gelast. De las op de knik ziet er wel net iets minder bol uit dan de andere.. Maar zou dit dan voor een bestaande brommer dienen?
Prolini wrote:Hoi is het normaal dat het kilometriek slakje los zit aan je wiel ? Als het wiel gemonteerd is ? Mvg
Heb er ook eens over aan het lezen geweest, blijkt niet zo gemakkelijk te zijn. De afmetingen worden berekend met cilindertimingen en een specifiek motortoerental, en dan blijkt het nog veel testwerk te zijn.Twister wrote:Zoiets wil ik ook nog voor Camino maken. Eerste deel (aansluiting) van snelle (standaard) uitlaat voor Camino (bijvoorbeeld Leovinci) en daarna de diktes en lengtes van de conussen etc zelf bepalen (afstemmen op de cilinder) op lassen. Leuke demper erbij en klaar!!
Al geprobeerd of hij op een Camino past
Da's een mooi kort verhaaltje mhrfreakmhrfreak wrote:kan er blijven over schrijven maar hou het vrij kort![]()