Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik heb mijn kappen laten parelstralen, met dank aan Tinus.
Maar ze zijn wat dof, tinus zei zelf "bumper recover",
maar zou ik daar wat meet uitleg over mogen, waar je zoiets koopt
en of dat gepast is voor dit soort kappen
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Of polieren kunde ook doen, zal wel wa tijd in kruipen dan, ma ge kunt a doen blinken precies of het is splinternieuw, mits zojuist gezegt, tijd, veeeel tijd
bart,i.v.m. die kappen pinnen die van mij zijn in originele verpakking...wil ze liever niet openmaken...
quartzp van hier op't forum heeft deze pinnen bij hopen...ik weet dat je deze jongen vind bij kapaza ebay en 2de hands
bij ebay kan je zien hoeveel van die pinnen hij op voorraad heeft...je geeft in ''honda camino'' (bij ebay.be)
en de zoekertjes daar van honda camino zijn van hem...en als je er geen vind,kom je maar naar mij
dan help ik u wel...ere woord
den Ives wrote:volgens mij kan je dat in elke auto zaak als een auto 5 of iets dergelijks kopen kunstof reiniger of renovator heet dat denk ik
Commandant 5 t/m 7, prima polijstmiddel.
inderdaad zeer goed polijstmiddel, carrosiers gebruiken die ook en ik versta waarom, heb bijna al de potten liggen bij mij thuis op 2 na en ik moet zeggen mijnen auto is precies nieuw als ik heb daarmee gepolijst heb
ik weet niet hoe je het schrijft ''simoliseren'' , dat is als een lak kleur mat is geworden word dit product
ingewreven en verschijnt er een nieuwe blinkende laag...dit kan ook met plastiek is mij gezegt...
kan mischien goed koper uitkomen
om u kappen in de vuilbak te gooien
en een goede occasie te kopen dan al die pruducten te kopen
dan zedde ook veel geld kwijt en je gaat daarmee toch niet te vreden zijn
met dreft is ook een optie dat legt ook een mooi fimlaagje op plastiek...
je moet iets zoeken dat de plastiek niet aantast en iets wat de glans bewaard
Voor €8,- kan je commandant 4 kopen. Deze is misschien nog te grof, pak commandant 5: bus kost circa €14,-.
Zoek eens met google op polijsten van plastic... je zult zien dat velen uitkomen bij het gebruik van commandant. Overigens kom je brasso/silvo ook vaak tegen als polijstmiddel voor plastic (is eigenlijk voor koper/zilver). Weet niet of dit uiteindelijk doorwerkt op plastic, dus ff goed onderzoek doen
Succes!