Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Als je bij een 3bill de gewichtjes en hoedjes vervangt, moeten dan ook 3 nieuwe geleiders bij voor de varioplaat?
Of heeft da geen belang?
Of heeft da geen belang?
ik denk niet dat dat echt nodig isGODSEELS wrote:Als je bij een 3bill de gewichtjes en hoedjes vervangt, moeten dan ook 3 nieuwe geleiders bij voor de varioplaat?
Of heeft da geen belang?

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
uw variogeleiders moet je niet gauw door nieuwe vervangen,omdat de oude versleten zouden zijn 

Bedankt al voor de antwoorden
Heb gezien dat er 2 van de 3 vario geleiders stuk zijn dus zal deze helaas ook opnieuw moeten kopen.
In mijn potje waar de gewichtjes in zitten zijn ook redelijke diepe groeven omdat deze hier los hebben ingelegen.
Ik denk dat ik best gewoon een volledig nieuw 2de hands potje voor de vario ga kopen (potje, billekes en plaat).
Aangezien ik precies vaker 6bill's te koop zie staan bij deze mijn laatste vraag:
Is er een verschil bij 6bill's en 3bill's op de as (of op het vario gedeelte waar dit over schuift)?
Kan je deze zomaar verwisselen met elkaar (b-klasse 3bill met b-klasse 6bill)?

Heb gezien dat er 2 van de 3 vario geleiders stuk zijn dus zal deze helaas ook opnieuw moeten kopen.
In mijn potje waar de gewichtjes in zitten zijn ook redelijke diepe groeven omdat deze hier los hebben ingelegen.
Ik denk dat ik best gewoon een volledig nieuw 2de hands potje voor de vario ga kopen (potje, billekes en plaat).
Aangezien ik precies vaker 6bill's te koop zie staan bij deze mijn laatste vraag:
Is er een verschil bij 6bill's en 3bill's op de as (of op het vario gedeelte waar dit over schuift)?
Kan je deze zomaar verwisselen met elkaar (b-klasse 3bill met b-klasse 6bill)?
is precies hetzelfde 3 bill of 6 bill
je hebt met 6 bill de optie dat je deze met de ''gewichtjes'' fijner kan afstellen
lichter of zwaarder ...terwijl je met de 3 bill enkel een a-klasse of een b-klasse plaatje kan steken...
de gewichtjes blijven hetzelfde met de 3 bill, je kan deze niet vervangen ( lichter of zwaarder)...
een 6 bill kan je harder rijden...
je kan uiteraard niet een 3 bill vario met een 6 bill plaatje monteren
dat zal je ook wel zien he
6bill is beter omdat je deze kan afstellen naar wens
je hebt met 6 bill de optie dat je deze met de ''gewichtjes'' fijner kan afstellen
lichter of zwaarder ...terwijl je met de 3 bill enkel een a-klasse of een b-klasse plaatje kan steken...
de gewichtjes blijven hetzelfde met de 3 bill, je kan deze niet vervangen ( lichter of zwaarder)...
een 6 bill kan je harder rijden...
je kan uiteraard niet een 3 bill vario met een 6 bill plaatje monteren

6bill is beter omdat je deze kan afstellen naar wens

Aangezien de camino volledig origineel is heb ik het afstellen niet echt nodig, standaard gewicht zou moeten volstaan
Dus het zal er vanaf hangen welke ik eerst tegen kom voor de beste prijs
Dus bij 3bill zijn a-klasse en b-klasse gewichtjes exact hetzelfde? Want heb op 2dehands een setje gewichtjes tekoop zien staan en deze waren zwart (ik dacht a-klasse dan, lichter plastiek ofzo) terwijl die van mij metaal zijn? Misschien namaak dan

Dus het zal er vanaf hangen welke ik eerst tegen kom voor de beste prijs

Dus bij 3bill zijn a-klasse en b-klasse gewichtjes exact hetzelfde? Want heb op 2dehands een setje gewichtjes tekoop zien staan en deze waren zwart (ik dacht a-klasse dan, lichter plastiek ofzo) terwijl die van mij metaal zijn? Misschien namaak dan
De originele gewichtjes zijn metalen, waarschijnlijk heb je 6 bil gewichtjes te koopnzien staan, die zijn omhuld met kunstof, als je wil kan ik je wel een tweedehands 3 bil variohuisje met billekes enz aanbiedenGODSEELS wrote:Aangezien de camino volledig origineel is heb ik het afstellen niet echt nodig, standaard gewicht zou moeten volstaan![]()
Dus het zal er vanaf hangen welke ik eerst tegen kom voor de beste prijs![]()

GODSEELS wrote:Aangezien de camino volledig origineel is heb ik het afstellen niet echt nodig, standaard gewicht zou moeten volstaan![]()
er zijn wel degelijk lichte en zware gewichten voor de 3 bill vario
moest niemand mij geloven wil ik wel een fotoke plaatsen

Accellerati Incredibus
ik geloof u ni NIcoNicogsi wrote:GODSEELS wrote:Aangezien de camino volledig origineel is heb ik het afstellen niet echt nodig, standaard gewicht zou moeten volstaan![]()
moest niemand mij geloven wil ik wel een fotoke plaatsen

den Ives wrote:ik geloof u ni NIcoNicogsi wrote:GODSEELS wrote:Aangezien de camino volledig origineel is heb ik het afstellen niet echt nodig, standaard gewicht zou moeten volstaan![]()
moest niemand mij geloven wil ik wel een fotoke plaatsen![]()
al was het alleen maar om U een mooie foto te laten posten
speciaal veu IVES

Accellerati Incredibus
-
- -= Advanced Member =-
hey, is het waar als je ne nieuwe motor blok steekt dat je dat moet laten weten bij de verzekering?
een vriend van mijn opa zei dat maar ikk denk eerder dat dat gebrabbel is maar wat weten joulie darvaan?
(ik heb het over een mono blokje in vario veranderen.)
een vriend van mijn opa zei dat maar ikk denk eerder dat dat gebrabbel is maar wat weten joulie darvaan?
(ik heb het over een mono blokje in vario veranderen.)
-
- -= Advanced Member =-
ja dat dacht ik ook ;D maar die begon te praten oover het chassis nummer maar naar mijn weeten staat het alleen op het kaderNicogsi wrote:dat moet niemand weten

-
- -= Advanced Member =-
hey, hoe kan je je motor als nieuw maken?
ik heb hetover het uitzicht, met wat of hoe kan je het oppoetsen ofzo?
d
ik heb hetover het uitzicht, met wat of hoe kan je het oppoetsen ofzo?
d