Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
De "tijdstip" poll heeft ongeveer 14 dagen tot jullie beschikking gestaan en heeft uitgewezen dat de meeste mensen toch liefst zondag 18 augustus komen dus dat is bij deze dan beslist.
na wat plak en knutselwerk zie hier de Flyer die jullie wat meer info moet geven over het verloop van de dag, over wat de eerste "mid summer meeting" moet worden.
Als er mensen zijn die graag een digitaal exemplaar hebben om zelf af te drukken en eventueel ergens in het zicht te leggen of te hangen laat een kreet achter op [email protected], de organisatie zal u dankbaar zijn
voor mensen die graag iets te koop aanbieden op de meeting, hetzij onderdelen of brommers gelieve even te mailen naar [email protected] (dit email adres is momenteel nog niet actief maar wordt dit in de loop van vanavond wel)
zal straks nog even een vermoedelijk aanwezigheidslijstje updaten
ik weet niet hoe het bij jullie zit maar het kriebelt behoorlijk hopelijk kunnen we de zomer vasthouden tot dan
tot slot en zoals eerder gevraagd SPREAD THE WORD
see you ALL folks
Hele bangelijke flyer Iveke
Maar ik had niet anders verwacht van aaa
De meeting zelf zal ook wel top worden .
Alleen dat goei weer nog en het kan iet meer stuk
PS: en ge wet als ik met iets moet helpen bv die bak bier leeg te maken you have my phone number ....
Kheb toch verlof dan dus.................
Als we ergens aan beginnen proberen we dat goed te doen he
De buren ? Heb ik geen behalve dan een toonzaal van bouwmaterialen maar die heeft ondertussen zijn grasterrein ter beschikking gesteld om de meeting te laten plaatsvinden Top buurman dus
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
je kan ook een deel posters printen en voor een €'tje verkopen op de meeting...
aangezien ik nix ken van printerwerk...zou er een 3 tal willen...ook eentje voor in mijn vader z'n werkhuis
er zijn zeker nog mensen die interesse vinden voor een poster...