Hallo allemaal,
Ik ben aan een camino bezig, deze reed perfect tot ik hem even liet stilstaan. Nu ik hem voor verkoop wil in orde zetten ondervind ik een probleem. Hij start met choke aan vrijwel meteen maar zodra ik gas geef valt hij meteen stil, keer op keer. Bougie is gecheckt, ontsteking afgesteld, benzinekraan is uitkuist en carbu een tijdje geleden ook. Iemand een idee wat dit kan zijn?
groetjes
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Probleem camino
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Probleem camino
Kan niet veel anders zijn als carburateur.
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
wat is 'een tijdje geleden' , heeft de carbu een tijd stilgestaan met benzine in?
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not 

Probleem opgelost, carburateur nog eens uitgekuist
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Daxio wrote:Probleem opgelost, carburateur nog eens uitgekuist

Dit topic kan dus gesloten worden.
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html