Hallo iedereen,
Ondertussen 35j, en bezig met camino vanaf mijn 15jaar. En al heel lang niet meer op het forum geweest, daarom is voorstellen zeker goed vind ik.
Ik heb nog steeds mijn rode camino custom van toen ik tiener was en een paarse funny, beiden nog in originele lak maar met verbeteringen aan de motor en een paar optische verbeteringen.
Het is nu tijd geworden dat ik de rode custom verkoop, en hoop er een goeie thuis voor te vinden. En ik rij dan verder met de paarse funny of zoals wij ook zeggen een carnaval.
alvast bedankt om te lezen en verheug me op toffe reacties, gr Willy
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hallo
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
- camino cheezer!!!
- -= Expert Member =-
Re: Hallo
Welkom op Camino Tuning
, laat gerust eens wat foto's zien
we zijn zeer benieuwd 

Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts)
.

Welkom Willy W
als je rode Custom nog in goede staat is zal je zeker interesse krijgen, maar zie maar dat je geen spijt krijgt als je hebt weggedaan, zou er toch nog is een nachtje over slapen als ik van u was veel plezier hier 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
- clio-tuning
- -= Ex moderator =-
Das lang geleden Willy!
Welcome back!
Welcome back!
#20 Project Clio-Tuning: http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 18609.html
Beste Willy!
Welkom terug!
Volgens mij heb ik nog enkele berichtjes van jou voorbij zien komen toen ik zelf net actief werd op het forum. Leuk dat je jezelf na lange tijd afwezigheid weer meldt op het forum
(zeker als leeftijdsgenoot
)
Welkom terug!
Volgens mij heb ik nog enkele berichtjes van jou voorbij zien komen toen ik zelf net actief werd op het forum. Leuk dat je jezelf na lange tijd afwezigheid weer meldt op het forum

Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);