Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
tunigmath wrote:beste, welke gewichtjes zijn nu de beste, gewoon snel vraagje, hoeveel gram? want er zijn zoooooo veel soorten!
even moeilijk te beantwoorden, er zijn zoveel soorten mogelijkheden al naargelang je setup... testen, testen, testen, testen......owja en testen veel succes
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Xiao wrote:Wat gebruik ik best om al die zwarte smurrie van het blok te halen?
Kan ik daar gewoon WD40 of Kettingreiniger voor gebruiken?
Probleem is dat mijn cilinder er af is, en weet niet zeker of het kwaad kan als die goedjes in dat gat lopen.
Hey Sander, al ijverig bezig hoor ik, steek wat vodden in het gat van de cilinder, verder kan je best een bidon wasbenzine halen en een hoop papier of vodden en een paar schilder borsteltjes, daar krijg je het meeste vuil er mee af, als er een beetje wasbenzine in je blokje raakt is dat niet erg zolang er maar geen zand en dergelijke in beland wand dat is slecht voor de lagers
succes
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Hoe kan ik de binnenkant van het blok te kuisen (waar de krukas enzo zit geloof ik)?
Is er iets waar ik dat mee kan spoelen ofzo? Heb wat roest zien zitten en weet ook niet zeker of er geen vuil in zit.
Of kan ik die best helemaal openhalen?