Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
den Ives wrote:komaan He dave ge moet u minos bijhebben, pas op of ik kom u halen he
ja als ik kan komen en kem geen vervoer dan ken ik nog me de mino tot bij u rijden ........
maar moet voor wa volk ook stukken meenemen dan en voor u ook trouwens , dus dan gaan ik da ni kunnen vervoeren e!!!
nu begimt het toch echt wel te kriebelen bij mij, vandaag start ik met de opbouw van wat hopelijk een jaarlijks weerkerend evenementje mag worden. hopelijk mag ik jullie in grote getallen ontmoeten hier in zoersel.
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
dolfke4333 wrote:ik kom met de booster en ne maat van mij me ne scooter is een kijkske nemen pfff krijg hem ni meer in gang vandaag heel de dag aan bezig geweest
Je hebt nog 1 dag hé
Maar als je al komt is al goed .
Zou natuurlijk leuker zijn met je camino .
Alvast tot zondag