Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Hey allemaal,
Mijn camino maakt nu een geluid zoals een auto die achteruitrijd.
Alles is net gereviseerd (nieuwe krukas, lagers , cilinder) en heb ondertussen een 40 km gereden. Het geluid is pas na 35 km begonnen als ik achter mijn helm was terwijl hij aan het draaien was en gaat niet terug weg?
Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?
Alvast Bedankt ,
YaMaGa aka Bram
Als het van achteren komt: heb je de achterklok gereviseerd? Functioneert de fiets/motor-stand schakelaar op je achterklok goed? Heb je olie in je achterklok gedaan?
Heb je al eens gekeken er ergens iets aanloopt: V-snaar/ voor- of achterwiel etc?
Als het van voren komt: heb je de cilinderkop er al eens afgehaald? Hoe ziet deze er van binnen uit? Hoe ziet de zuiger/cilinder eruit?
Komt van ergens aan de motor , maar alles is vernieuwd dus ik zou niet weten waar het geluid vandaan komt precies een auto die achteruitrijd ... Hoe meer gas hoe meer je het hoord
Maar hij blijft wel even goed trekken en rijden dan ervoor...
meschien ook al eens gedacht dat het in de buurt van de vario kon zijn ? of hebt ge die lagers ook vervangen ?
ik heb eerlijk gezegd zelf geen gedacht van. wel natuurlijk ook ff in gedachte houden dat als ge alles nieuw hebt gestoken alles nog wat stroef draait in het begin eh. ik zou zoals twister zegt meschien eens kijken hoe uwen cilinder er uitziet zoveel kost een nieuw pakkingske nie eh veel suc6 en hou ons op de hoogte
brambroem heeft da ook aan de hand zijn vario lagers naar kl****.
en die heeft ook zoveel kabaal. ge kunt da gemakkelijk checken eh... ik weet het tis frustrerend allemaal maar volhouder wint eh bram dus check uwen vario maar ens geheel op speling.
het probleem is nog niet opgelost , wel vandaag gemerkt dat er een spoel kapot is , die werkte nog na de revisie en weet niet sinds wanneer die kapot is , zou het geluid daarvan kunnen komen?
grtjs
fout , het is niet de riem
hij staat mooi gespannen zoals het hoord.
Als de riem niet draaid maakt hij het geluid ook , heb ook al zonder kap gereden btw...
toch bedankt voor je reactie