Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
T'is daar goe in orde aan het komen net nog geweest gaan helpen een beetje
Dik in orde daar
Nog 1 keer
Eerst naar een feestje nu tot morgen gastuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
OOWKEEJ JONGENS EN MEISJES, na een paar honderd kilometers over en weer gereden te hebben om alle geleende en gehuurde materialen op te halen, vrijdagochtend begonnen met de opbouw van de 1ste "MID SUMMER MEETING". Vrijdag gewerkt tot ongeveer 23 u s'avonds en zaterdag ochtend weer aan de slag gegaan om 7.00U en doorgewerkt tot 4.00u deze ochtend. Nu nog wat formaliteiten regelen en dan hopelijk nog een enkele uurtjes slapen/rusten, en dan volop GENIETEN, ik heb men uiterste best gedaan om het jullie zo aangenaam mogelijk te maken, met dank aan mijn werkmakker en vriend Wim die het grootste deel van de opbouw mee geholpen heeft, ook mijn dank aan Jerry (tremson) voor het gebruik van zijn partytent en de enkele uren hulp, en ook bedankt aan Joeri (1975) eveneens ook voor het gebruik van zijn party tent. Hopelijk strooit het weer niet te veel roet in het eten, maar voorlopig ziet het er goed uit met de weersvoorspellingen boven de meetinglocatie. dus thumps up en see you binnen een paar uurtjes op de 1ste "MID SUMMER MEETING"
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af