Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
leovince of proma
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: leovince of proma
waar vind ge zo ne demper wol en verandert de prestatie daar door
gaan met die banaan
ja normaal heeft proma ook demp wol zitten
ik rij niet graag zonder demp wol

ik rij niet graag zonder demp wol
rap maandag dan dan zal ik de proma er maar onder zetten voor de veiligheid tot ik demperwol heb voor de leo
gaan met die banaan
50cc wrote:rap maandag dan dan zal ik de proma er maar onder zetten voor de veiligheid tot ik demperwol heb voor de leo

ja jamantacih wrote:50cc wrote:rap maandag dan dan zal ik de proma er maar onder zetten voor de veiligheid tot ik demperwol heb voor de leo![]()
![]()

gaan met die banaan
Denk dat elke brommerzaak dat wel heeft
Kan je natuurlijk online ook bestellen
en da mag eerder welke wol zijn of heb je daar ook nog soorten inGODSEELS wrote:Denk dat elke brommerzaak dat wel heeft
gaan met die banaan
50cc wrote:en da mag eerder welke wol zijn of heb je daar ook nog soorten inGODSEELS wrote:Denk dat elke brommerzaak dat wel heeft
ik koop er van sito nog geen klagen van gehad
heb er mij 1 besteld van tnt en da het maar rap komt danmantacih wrote:50cc wrote:en da mag eerder welke wol zijn of heb je daar ook nog soorten inGODSEELS wrote:Denk dat elke brommerzaak dat wel heeft
ik koop er van sito nog geen klagen van gehad
gaan met die banaan
Kurt Camps http://www.bromfietsenkurt.be" onclick="window.open(this.href);return false; heeft deze op stock.
Ben er daarstraks nog gaan halen. 6.50€ geloof ik.
Ben er daarstraks nog gaan halen. 6.50€ geloof ik.
die proma maakt precies nog meer lawaai en kan da zijn da je twee modellen in hebt
gaan met die banaan