Ik ben Tom en ondertussen alweer 34 jaar en woon nu te Heers (Zuid-Limburg)
Ben opgegroeid in Asse en heb daar op m'n 16de een 1ste Camino Custom klasse A gekocht (geel/zwart) en is na een jaar gestolen op school

De politie vond wie dit gedaan had: n.l. enkele klas-/schoolgenoten waaronder iemand uit m'n eigen dorp.
Toch enkele stukken kunnen recupereren, waaronder het kader, sterwielen (wel in oranje gespoten),... maar de o zo goede motor was reeds weg evenals de gele onderdelen

Deze heb ik dan terug in elkaar gepuzzeld met wat bijgekochte onderdelen.
Ondertussen had ik al een andere camino klasse B gekocht en beide ongeveer in dezelfde stijl gezet, n.l.: volledig zwart met oranje sterwielen. Als beide klaar waren heb ik de klasse B verkocht aan mijn neef.
Nadien nog een oude wilt-blauwe 1-zitter klasse B gekocht van een goede vriend (was van z'n bompa geweest, hing nog een taks-plaatje op van 1985) maar had een kapotte motor. Deze dan ook uit elkaar gehaald en in zwart-witte opstelling gezet.
Op m'n 19de had ik m'n autorijbewijs en dan bolde het wat uit met de camino's

Nu heb ik nog steeds deze 2 camino's staan maar ik vrees dat ik nooit nog zelf ermee zal kunnen rijden. Ik heb namelijk sinds 2 jaar "Tinnitus & Hyperacusis" van een geluidstrauma

... maar toch kan ik (nog) geen afscheid nemen van deze herinneringen.