hello,
Mijn naam is Shaun Crombé en woon in Zwevegem. Ik zit al een paar jaar in een mobylette bende van kortrijk. Deuh biertuttn.
We rijden elke maand 1 keer op het west-vlaamse platteland en bezoeken de nostalgische cafeetjes. We hebben verschillende soorten mobylettjes zoals : flandria's, solex, sparta's, camino's... Ik rij al een paar jaar met een camino en het wordt tijd dat ik er eens iets mee doe. Ik rij zelf met de moto en ben zeer voor de custom's motors... Dus ik wil iets speciaal doen, ik heb een apehanger stuur laten maken om zo een beetje een (Harley) look te hebben. Alles, tot nu toe, valt goed mee met de verbouwingen. Ik had graag bij jullie lid geworden om meer ideeën op te doen.
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
opzetten
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
Re: opzetten
Shaun, welkom op ct!!
Foto's zien we hier graag.
Gezellige groep precies met goeie smaak van brommertjes!
Foto's zien we hier graag.
Gezellige groep precies met goeie smaak van brommertjes!