Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
normaal zijn dat
twee bruine voor u lichten en ène rode voor u stroom toevoer
de blauwe die gaat naar u lampje zelf samen met een korte bruine die van schakelaar komt
Rood van je blok naar schakelaar.
Bruin van schakelaar naar pinnetje van lampje achterlicht.
Bruin van schakelaar naar lampje voorlicht.
Blauw van massa achterlicht (pinnetje op de metalen plaat) naar massa op blok. (blauw kort kabeltje op schroef kader met 2 aansluitingen)
Blauw van massa voorlicht naar massa op blok.(blauw kort kabeltje op schroef kader met 2 aansluitingen)
het is een custom camino met andere schakelaar en er zitten 2draden (wit en bruin) samen dus ik dacht dat die witte van de andere schakelaar kon zijn? en men excuses voor al die vrage maar van elektriciteit ken ik bena niets zal nog eens wat probere
ik heb het gevonde ik heb dus de 2draden die samen zitte(wit bruin) aan het balonnetje gestoke en de blauwe aan het ander, en het werkt perfect mét men andere schakelaar!!
Ik zit met een groot probleem.. Men ontsteking gaf af en toe een vonkske aan de bougie ma heel onregelmatig en na een tydje prutsen had hij ontsteking en starte hij meteen, nadat ik hem stillegde wou ik hem starte maar da lukte nimeer omda hij plots geen ontsteking meer had.. Nu heeft hij plots terug ontsteking ma hij wil ni starte :/ heb bobijn, bougie, bougiekop en platinekes al vervangen
Ja bougie wordt nat, en heb al 3 maal platinekes vervange en afgesteld op 0.35 want er staat een 65 op en het waren nieuwe platinekes, maar zou het aan nog iets anders kunnen liggen dan platinekes, bobijn, bougie en bougikop? Want dit hebik allemaal al vervangen.. En de bougie wordt nat dus het zal wel aan de ontsteking ligge he..
Ja, hij moet op de juiste moment ontsteking geven.
Dat moet je eens nakijken aan de hand van de markeringen op het vliegwiel.
Een strookje van een sigarettenblaadje tussen de platines steken zodat het klemt. (met je vliegwiel nog er op)
Dan lichtjes trekken aan het sigarettenblaadje doorheen de openingen van het vliegwiel.
Als het dan los komt op de F-markering is het goed. (Mag ook enkele mm ervoor loskomen)
Maar soms wel ontsteking en soms niet doet me denken aan ergens slecht contact.
Of misschien ergens een kortsluiting. Achter de platines alles in orde met de bekabeling?
Zwart witte kabel richting bobijn in orde?
Ok ik zal dat straks is proberen maar het vreemdste vanal is dat hij op sommige momenten wel goede ontseking heeft (precies) en dacht ook aan kortsluiting maar heb niets verdacht gezien maar het kan wel zyn dat de ontsteking niet op die t en f afgesteld staat maar hoe moet ik dat dan doen als ze fout staat?