Heb net terug een camino gekocht. Was al een tijdje op zoek, maar een collega had er een te koop van zijn schoonvader. Ben nu 32 en heb vanaf mijn 15 zo'n 20 camino's gehad. Heb mijn huidige aankoop nog niet gezien, maar het zou een volledig originele camino zijn.
Nog even afwachten dus, maandag zie ik mijn aankoop ..... Spannend.
Bromfietsen waren steeds een hobby voor mij, maar het begon met een camino'tje. Het beestje was door de jaren heen zodanig mishandeld dat ik het reeds na enkele weken samen met mijn vader volledig uit elkaar haalde en reviseerde. Zo leerde ik het sleutelen......
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Quint
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
-
- -= Newbie =-
Re: Quint
Welkom Quint, maandag niet vergeten enkele foto's te maken.Quintschiettecatte wrote:...Heb mijn huidige aankoop nog niet gezien, maar het zou een volledig originele camino zijn.
Nog even afwachten dus, maandag zie ik mijn aankoop ..... Spannend.
...

Inderdaad dat is spannend.
-
- -= Newbie =-
Bleek dus uiteindelijk een volledig originele zwarte dx te zijn.
Alles nog volledig origineel, wel trapas gebroken ( probeer ik morgen te lassen ) en klepje van de decompressie afgebroken ( bestel er gewoon een nieuwe straks) en stuurslotje weg.
Chroom nog in uitstekende staat , mooie patine op de lak, nog steeds de magura hevels, belletje , ...
Morgen misschien eens foto trekken, wantis meestal al heel donker als ik thuis kom .......
Alles nog volledig origineel, wel trapas gebroken ( probeer ik morgen te lassen ) en klepje van de decompressie afgebroken ( bestel er gewoon een nieuwe straks) en stuurslotje weg.
Chroom nog in uitstekende staat , mooie patine op de lak, nog steeds de magura hevels, belletje , ...
Morgen misschien eens foto trekken, wantis meestal al heel donker als ik thuis kom .......
Das goed nieuws!
Gebroken trapas? Gewoon een 2dehandsje er op, staat veel mooier als gelast.
Klepje decompressie is ook wel 2dehands te vinden, niemand die het verschil ziet.
We zijn benieuwd naar de foto's.
Klepje decompressie is ook wel 2dehands te vinden, niemand die het verschil ziet.
-
- -= Newbie =-
Zo'n klepje kost nieuw 5,80 euro verzending inclusiefstandreww wrote:Das goed nieuws!