Moderator: -Camino Crew-
astandreww wrote:Graag gedaan. Wil ook maar het beste voor iedereen hier.
NOS krukas voor de liefhebber aan een scherpe prijs, zelfs met verzending er bij.
Is wel enkel voor de oudste types camino denk ik. Zit die schroefdraad er altijd op meer in het center?
Nog niet gezien in ieder geval.
http://www.benl.ebay.be/itm/HONDA-NOS-P ... 440&_uhb=1" onclick="window.open(this.href);return false;
ja sorry man,maar dan vind ik dat er maar 1 klein kind is!!andy1979 wrote:zo dit zal mijn laatste post zijn hier , bedankt aan de enkele die mij begrijpen . maar ik heb het gehad hier met dat belachelijk verwijt en gezever van sommige.
ga vooral verder met het verkloten van dit forum , heb hier een fijne tijd gehad zolang het duurde . maar ben hier een hele tijd geleden weg gebleven voor dezelfde onzin als nu, dat eeuwig gediscuteer hier en die ruzie's. en als ik dan terug kom kijken regelmatig is het nog steeds hetzelfde.
het gaat hier om het gevoel terug te krijgen van toen we 16 waren en volop genieten van onze camino , maar sommige zijn in die tijd blijven hangen met hun verstand.
ik heb gevraagd aan een mod om alles van mij te wissen en ook aan gobien zelf.
einde verhaal !!!!!!
Als 1979 je geboortejaar is, dan reageer je toch als een klein kind. Eerst maken we van je Camino een golden project, volledig terecht trouwens... om hem daarna hier te koop aan te bieden! Als ie verkocht is of niet weet ik niet en interesseert me zelfs niet. Zo Camino-minded zal je dan ook niet meer zijn momenteel. Nu probeer je je laatste onderdelen aan de man te brengen tegen opbod?? En dan nog via 2 kanalen...andy1979 wrote:zo dit zal mijn laatste post zijn hier , bedankt aan de enkele die mij begrijpen . maar ik heb het gehad hier met dat belachelijk verwijt en gezever van sommige.
ga vooral verder met het verkloten van dit forum , heb hier een fijne tijd gehad zolang het duurde . maar ben hier een hele tijd geleden weg gebleven voor dezelfde onzin als nu, dat eeuwig gediscuteer hier en die ruzie's. en als ik dan terug kom kijken regelmatig is het nog steeds hetzelfde.
het gaat hier om het gevoel terug te krijgen van toen we 16 waren en volop genieten van onze camino , maar sommige zijn in die tijd blijven hangen met hun verstand.
ik heb gevraagd aan een mod om alles van mij te wissen en ook aan gobien zelf.
einde verhaal !!!!!!
heb eens gepolst maar geen tegenreactie, nu ook al funverkopersNicogsi wrote:Gratis![]()
oranje/ wit
waarom is dat nu eens ni vlakbij![]()
http://www.2dehands.be/brommers-scooter ... 66264.html" onclick="window.open(this.href);return false;