compressie goe?
piston goe gemonteerd?
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
ontsteking
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: ontsteking
i don't care, I LOVE IT
had daar ook al aan gedacht maar heb het nageken en is allemaal goed.hondaman wrote:compressie goe?
piston goe gemonteerd?
hij wil wel aan de gang schieten maar doet het niet.
heb al andere carbu geprobeert, soms loopt de naft langs de uitlaat eruit en soms precies te weinig.
heb hele dag er aan ligge kote maar nu weet ik het echt niemeer......

strange,en draaide die VOOR je hem opengesmeten hebt?
had ge dichter gewoon had ik gezegd,smijt hem ies binnen!!
i don't care, I LOVE IT
-
- -= Member =-
kijken of het zwarte draadje van de platines nergens tegen zit want anders krijg je storingen en geen vonk kan miss de oorzaak zijn,
grtjs!
grtjs!
-
- -= Member =-
kijken of het zwarte draadje van de platines nergens tegen zit want anders krijg je storingen en geen vonk kan miss de oorzaak zijn,
grtjs!
grtjs!
Nooit echt geprobeerd.hondaman wrote:strange,en draaide die VOOR je hem opengesmeten hebt?
en ja woonde ik ma wa dichter

als Zoersel niet te ver is mag je altijd even langs komen, dan probeer ik je te helpen 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
das toch ook al weer een klein uurke rijdeden Ives wrote:als Zoersel niet te ver is mag je altijd even langs komen, dan probeer ik je te helpen