Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ja 2 schroeven losmaken die in de fourcepennen zitten.
Dan met sleutel 36 de grote moer losmaken.
Dan komt je stuurdriehoek los.
Onder de stuurdriehoek zit je balhoofd. Die kan je losmaken door in de groeven met een platte schroevendraaier de moer los te maken. (of een honda tool gebruiken)
Nu valt je fource er langst onder uit.
Zien dat je de lagers terug juist monteert bij herinstallatie.
En de moer die je met de platte schroevendraaier hebt losgemaakt, niet te vast terug maken, anders draait je stuur niet meer.
Maar net op spanning zetten, zodat er geen speling is.
Last edited by standreww on 02 Jan 2014, 12:00, edited 1 time in total.
Ja je zit mis de alu cilinders zijn belegd met een laagje chroom/nicasil binnen in , naar mijn aanvoelen presteren de alu cilinders nog steeds het beste enige nadeel is als je ze vast rijd zijn ze voor de vuilnisbak terwijl je een gewone gietijzeren nog een aantal keer kan laten boren.
Voordeel van de alu's is ook dat je ze veeeel minder lang moet roderen
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Hier nog eens een perfect klein vraagje om te zorgen dat dit forum niet stilvalt
is het waar dat deze luchtfilter stof en water door laat? zoja is hier een oplossing voor? soort overhoesje. andere leden die een goede luchtfilter kennen die groten deels bestand is tegen water, modder en stof? zou me veel kunnen helpen