Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
den Ives wrote:ik denk,maar weet het niet zeker dat het voor een betere smering zorgt, en anders om het materiaal simpel weg lichter te maken. maar ik kan er grandioos naast zitten ook
Ja, ik denk het ook. Ik had misschien een foute woordkeuze gemaakt.
Maar in dat topic dat ik aanhaalde staat dezelfde info.
Maar inderdaad, Ives zat er het dichtste bij.
het gat bovenin in de piston zorgt denk ik ook dat de overtollige naft dat achter de piston zit niet verloren gaat wat normaal wel is volgens mij op het laagste dode punt van de piston, en voor de smering ook, tog bedankt alvast allemaal!
caminooke wrote:met wa hielden jullie rekening bij de mate van het vergroten ?
mvg ce
de uitlaat poort alleen in de breedte vergroten niet in de lengte (hoogte)
en zien hoe de slag kwam tegenover het gat van de cilinder dat we hebbe bij gemaakt, die moeten overeen komen.
we hebben het gezien bij 65cc cilinders eigenlijk.