Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Welke claxon kopen?

Je Honda Camino PA50 opzetten en in orde brengen.

Moderator: -Camino Crew-

Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Post Reply
kevinvanbele
-= Member =-
-= Member =-

Welke claxon kopen?

Post by kevinvanbele »

hallo,
ik zou graag op mijn camino een claxon steken omdat ik dat geen overbodige luxe vind.
Maar mijn camino heeft geen batterij alles(juist mijn lichten) werkt op de elektriciteit uit mijn generator of zo iets.(ik weet niet veel van elektriciteit).
Is het nu nog mogelijk om nog een claxon te schakelen met de generator/ spoel(en)?????? Zoja waar moet ik opletten bij aankoop want ik hoor en lees verschillende dingen over gelijkstroom en wisselstroom die voor problemen en zo kunnen zorgen.
welk 1 koop ik het best???? Zijn er dingen waar ik op moet letten bij het installeren van een claxon?

alvast bedankt,
victor Schellens
tunigmath
-= Member =-
-= Member =-

Re: Welke claxon kopen?

Post by tunigmath »

Goede vraag, zou ik ook eens graag weten ;)
Volg mijn project, 3 Camino's in 1 keer maken

http://www.camino-tuning.be/projecten-f ... 31635.html" onclick="window.open(this.href);return false;
den Ives
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by den Ives »

ja je kan gerust een claxon, op uwe camino zetten zonder battery, je hebt er eentje nodig op gelijkstroom van 6Volt hij zal enkel net zoals je licht meer of minder lawaai maken al naargelang je toeren van je motor ;-) behalve dan dat het licht niet mer lawaai maakt maar meer licht geeft wand anders zou je claxon ook overbodig worden :-D (flauw mopje :wink: )
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
kevinvanbele
-= Member =-
-= Member =-

Post by kevinvanbele »

den Ives wrote:ja je kan gerust een claxon, op uwe camino zetten zonder battery, je hebt er eentje nodig op gelijkstroom van 6Volt hij zal enkel net zoals je licht meer of minder lawaai maken al naargelang je toeren van je motor ;-) behalve dan dat het licht niet mer lawaai maakt maar meer licht geeft wand anders zou je claxon ook overbodig worden :-D (flauw mopje :wink: )
echt super bedankt!!!!!
Post Reply