Hoi
Ik heb een camino die enkel start en blijft rijden als de luchtschroef helemaal ingedraaid is en de relanti zover uitgedraaid is dat deze schroef er bijna uitvalt. Anders komt de gasschuif niet tot beneden.
Ik denk aan valse lucht op de inlaat en een gaskabel die te kort is, dus maw op te lossen door pakkingen te checken en de buitenmantel vd gaskabel stukje af te snijden.
Zit ik hier juist? 't Zou jammer zijn om nodeloos een gaskabel kapot te snijden en weer eens alles los te draaien op de inlaat als ik fout zit.
mvg
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Carbu afstel vraag
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Re: Carbu afstel vraag
klinkt niet als een camino carbu precies
alles al eens ZEER GRONDIG gepoetst van de carbu ? normaal zijn de symptomen die je beschrijft gewoon verstopte carbu kanalen, dat van die gasschuif die niet tot beneden komt ligt inderdaad aan je gaskabel, klein stukje van je buitenkabel doen is een optie maar dan moet je wel de ruimte hebben natuurlijk zodat hij later niet te strak gaat liggen, misschien gewoon even een nieuwe kopen kost 1,50 euro zal je niet van dood gaan denk ik

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
een originele carbu van camino kan je ook zonder gaskabel bedienen onderaan de motor,
Accellerati Incredibus
Is da gene carb met circlipkes aan de gasschuif? Dus als ge dat losdraaid, op dat pennetje war de gaskabel vast zit.thanatos wrote:Anders komt de gasschuif niet tot beneden.
Dan kunt ge hem met het circlipske wat armer afstellen, circlipske een gootje of 2 hoger zetten.
Dan komt u gasnaald dieper.
Bedankt voor de antwoorden. Carb uitgekuist en alle moeren rond inlaat aangedraaid. Start nu proper op normale setting van relanti en luchtstelschroef.
Het was idd geen camino, maar een PX. Maar die zijn zo verwant aan camino en dit forum is zo informatief voor m'n PX'en dat ik liever hier m'n vragen stel.
Het was idd geen camino, maar een PX. Maar die zijn zo verwant aan camino en dit forum is zo informatief voor m'n PX'en dat ik liever hier m'n vragen stel.
Honda's zijn allemaal wel wat verwant.
Carb kuisen kan wonderen doen.
Blij dat er weer een probleem uit de wereld is!
Carb kuisen kan wonderen doen.
Blij dat er weer een probleem uit de wereld is!