Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ives, Ik weet het niet goed,
als ik wat met mijn gas speel, gebeurt
dit bijna altijd en voor dat ik echt voel
dat ik de gas opentrek, voel ik geen weerstand voor
bijna een kwartslag daarna voel ik pas dat ik de gas openduw
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
hallo
ik wil mijn voorwiel plaatsen, maar elke keer dat ik mijnwiel wil vast zetten gaat mijn wiel naar de kant van mijn van mijn km aandrijving. ik krijg dus mijn wiel niet mooi recht en in het midden ten opzichte van mijn fource benen!!! wat dus ook gevolg heeft van mijn ufo spatbord(band sleept namelijk tegen mijn band)
Een vraagje manne ik heb overlaatst online een athena cilinderkop gekocht nieuw die man beweerde da het voor camino was nu alle foto's die ik zie van cilinderkoppe van athena voor camino zijn allemaal recht en mijn is afgerond zo als u op de foto's kan zien kan iemand mij zeggen of dit mss voor een ander merk brommer is en zo ja welk ? en hoe krijg ik mijn foto's hier op gezet ? want als ik een bijlage wil toevoegen zegt die da het te groot is en is maar 1 foto ..
Last edited by jensdude on 09 Feb 2014, 22:22, edited 1 time in total.
jensdude wrote:Een vraagje manne ik heb overlaatst online een athena cilinderkop gekocht nieuw die man beweerde da het voor camino was nu alle foto's die ik zie van cilinderkoppe van athena voor camino zijn allemaal recht en mijn is afgerond zo als u op de foto's kan zien kan iemand mij zeggen of dit mss voor een ander merk brommer is en zo ja welk ?
account aanmaken bij http://www.photobucket.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Daar de foto's uploaden en de [img]link%20van%20de%20foto[/img] hier plakken in een reactie.
jensdude wrote:krijg die foto's er niet op hoe doet ge da tegoei want mijn zijn te groot zegt da ?
accountje aanmaken bij http://photobucket.com/" onclick="window.open(this.href);return false; daar de fotos uploaden , op de foto klikken, er verschijnt een kaderke naast de foto klik rechts op het onderste vensterke dan is de link gekopieerd en verkleind daarna hier plakken in topic en klaar is kees
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af