Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
en hoeveel moet je de gaten dan ruimen ?? en is het iets waard ?? en moet er zo geen dichtingske bij zijn want da heb ik niet ...
jensdude wrote:en hoeveel moet je de gaten dan ruimen ?? en is het iets waard ?? en moet er zo geen dichtingske bij zijn want da heb ik niet ...
ik kan het zo uit het hoofd niet zeggen, moet je even passen en meten, je kan er een gewone 65 alu dichting tussen steken of een papieren van een PX of zelf eentje knippen uit een rolletje pakking papier
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
ok merci ...
Dan ga'k voor de a07, een veelgebruikte en vrij puntige gasnaald. Kan dan idd nog wat corrigeren met de hoogte vd gasnaald. Weer bedankt!den Ives wrote:volgens mij ben je het beste af met een gasnaald die puntig is, deze hebben boven aan 4 gleufjes waarmee je de hoogte van je gasnaald kan afstellen, dus dat maakt een fijnere afstelling mogelijk aangezien hoe hoger je ze dan hangt, hoe groter de inlaat achter je hoofdsproeier dan groter word en omgekeerd als je ze lager hangt uiteraard
- YaMaGa
- -= Camino Freak =-
den Ives wrote:jensdude wrote:en hoeveel moet je de gaten dan ruimen ?? en is het iets waard ?? en moet er zo geen dichtingske bij zijn want da heb ik niet ...
ik kan het zo uit het hoofd niet zeggen, moet je even passen en meten, je kan er een gewone 65 alu dichting tussen steken of een papieren van een PX of zelf eentje knippen uit een rolletje pakking papier
Kan iemand zeggen hoe dik dat papier moet zijn voor een 'originele' pakking te hebben want daar bestaan redelijk veel maten in zie ik zo...
Camino <33 FOR EVER !! Tuned or not 

Volgens mij is een originele papieren voetpakking circa 0,25 dik.YaMaGa wrote: Kan iemand zeggen hoe dik dat papier moet zijn voor een 'originele' pakking te hebben want daar bestaan redelijk veel maten in zie ik zo...
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter

Heeft iemand al eens een stervelg laten lassen en was dat een succes ?
Voor zover ik weet niet. De legering bestaat uit zamac dus dat zal niet zo vanzelfsprekend zijn. En mocht het toch kunnen zal je snel meer geld kwijt zijn dan al gauw een goede tweedehandse zoeken
- bart tyskens
- -= Advanced Member =-
iemand ervaring met deze band?
http://www.motorkit.com/nl/banden-en-bi ... oduct.html" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.motorkit.com/nl/banden-en-bi ... oduct.html" onclick="window.open(this.href);return false;
caminocaminocaminocaminocamino
ParmaparmaparmaparmaparmaparmaKit
ParmaparmaparmaparmaparmaparmaKit
bart tyskens wrote:iemand ervaring met deze band?![]()
neen ik niet maar lijkt me ok

- camino-tuner
- -= Member =-
ik kan van iemand 2 sterwielen kopen met nog nieuwe crossbanden op en achterklokje voor 50eur! lijkt me weinig of is dit de prijs ?
gaan en blijve gaan ! 

Als ze recht zijn is het een mooie prijs.
- camino-tuner
- -= Member =-
voor dit te weten moet je ze monteren zeker? of kan je het zo ook zien
gaan en blijve gaan ! 

Als de rem + as er bij zit kan je een draai geven aan het wiel als iemand hem goed stabiel vast houd.
Dan goed kijken naar de rand van de velg, niet op de band kijken, maar op de rand van de velgen.
Dan goed kijken naar de rand van de velg, niet op de band kijken, maar op de rand van de velgen.
- camino-tuner
- -= Member =-