Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
standreww wrote:Waarschijnlijk toeval.
En anders maakt er ergens iets kortsluiting.
Start hij nu zonder toeter/
maar nee ik bedoel gewoon, als ik loop, en terwijl ik loop op mijn drukknop van mijn claxon duw toetert hij.
ook mijn voorlicht werkt als ik mijn mino duw!
maar geen enkel teken van ontsteking!!!!!
dat dat alles werkt is normaal je maakt immers elektriciteit, door hem te duwen draait je vliegwiel en zorgt dit voor het magnetische veld dat opgewekt word door de magneten van je vliegwiel die je spoelen in werking zetten,
van waar ben je ? ik wil er anders wel eens naar kijken
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
den Ives wrote:dat dat alles werkt is normaal je maakt immers elektriciteit, door hem te duwen draait je vliegwiel en zorgt dit voor het magnetische veld dat opgewekt word door de magneten van je vliegwiel die je spoelen in werking zetten,
den Ives wrote:dat dat alles werkt is normaal je maakt immers elektriciteit, door hem te duwen draait je vliegwiel en zorgt dit voor het magnetische veld dat opgewekt word door de magneten van je vliegwiel die je spoelen in werking zetten,
Lichtervelde (bij roeselare)
oei das wa ver misschien dominique vragen om hulp als hij zin heeft
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af