Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
kheb hem vandaag afgesteld met voelerplaatjes, en nog altijd geen teken van leven! aan wat ligt het dan?
kan het aan de bobine liggen? of aan de bougie kabel? want die van mij is wel heel kort.
Misschien aan de bougiekabel, dat die niet goed contact maakt met de bougiekop.
De bougiekop moet je in de bougiekabel schroeven.
Maakt je zwart witte kabeltje goed contact met de bobijn aan de connector?
En zit deze goed geïsoleerd? Dus zodat hij daar geen korsluiting maakt tegen je blok bijvoorbeeld?
standreww wrote:Misschien aan de bougiekabel, dat die niet goed contact maakt met de bougiekop.
De bougiekop moet je in de bougiekabel schroeven.
Maakt je zwart witte kabeltje goed contact met de bobijn aan de connector?
En zit deze goed geïsoleerd? Dus zodat hij daar geen korsluiting maakt tegen je blok bijvoorbeeld?
heb het gemeten, en van aan de platines tot aan mijn bobine maakt hij contact!!
ja mijn bougie kop zit niet moervast in mijn kabel je kan hem namelijk makkelijk verdraaien en zit wat losjes in mijn kabel!!!
Welke lijm gebruiken om zo 'n zadelhoes op een sport-zadel te plakken ? Het moet iets zijn met onmiddellijke lijmkracht, maar dikker dan superlijm. Ik heb wat opzoekwerk gedaan en kom op twee-componentenlijm uit. Wat gebruiken de mensen die zadels overtrekken ?
Staat er tussen deze lijst een gaskabel die kan dienen voor een camino?
Ik moet sowieso hier al iets bestellen dus het zou makkelijk zijn als ik maar 1 keer verzending moet betalen http://www.mbshop.be/products_search.ph ... search=+Go+" onclick="window.open(this.href);return false;
GODSEELS wrote:Staat er tussen deze lijst een gaskabel die kan dienen voor een camino?
Ik moet sowieso hier al iets bestellen dus het zou makkelijk zijn als ik maar 1 keer verzending moet betalen http://www.mbshop.be/products_search.ph ... search=+Go+" onclick="window.open(this.href);return false;
er zal er misschien wel eentje bijstaan maar ik koop een gaskabel voor 3euro en de buitenkabel kost dan ook nog eens 3 euro en normaal heeft een dergelijke brommerzaak of zelfs de fietsenmaker zulke kabels.