Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik heb deze twee pistons, de linkse lijkt me de echte Polini en is in gebruikte maar goede staat. De rechtse lijkt me een nieuwe Meteor met lichte beschadiging. Ik heb het gevoel dat beide pistons geschikt zijn voor de Polini cilinder.
Kan iemand me met zekerheid zeggen dat die linkse een Polini piston is ? Of beide pistons identificeren.
dat staat normaal geschreven in de pistons
meteor staat op de voorzijde, waar de bougie op uitkomt
en de echte echte polini pistons heten asso werke en dat staat aan de binnenkant
links lijkt mij een asso en rechts ne meteor
een klein vraagje hier,ben bezig met een camino sport
nu is de vraag,die met de gouden velgen(niet de amerikaanse)
heeft die reflectors aan de beugel en vork of niet ?
yazou wrote:een klein vraagje hier,ben bezig met een camino sport
nu is de vraag,die met de gouden velgen(niet de amerikaanse)
heeft die reflectors aan de beugel en vork of niet ?
volgens mij geen reflectors,
ik ben niet zeker maar, aangezien dat later pas wet geworden is om reflectors te zetten
en die beestjes al van een bepaalde jaartal zijn...
moet eens op mijn vrouw hare oude custom kijken ben ik net aan het bedenken
daty was een zwarte sport maar we hebben er een rode custom van gemaakt
en wat ik mijkan herinneren enkel de tank en het zadel vervangen
trouwens veel spijt van,maar we hebben hem nog zoals zij ermee gereden heeft
Niet veel behalve dan dat als het moest afbreken het geen of heel weinig schade aanricht in je motor en cilinder. Maar wat prestaties betreft is het te verwaarlozen
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Maakt niet uit. Ik heb er ook één op mijn standaard carb met 65cc cilinder.
Je hoort ook een verschil als hij op rolantie draait.
De carb heeft een iets andere afstelling nodig.
Maar je voelt er niets van.
Wat is dat met die "papieren van verlies" ? Ik ben voor de MBK scooter gewoon naar de dealer gegaan en hij heeft een nieuw GVA besteld. Waarom dan dan document van verlies bij Honda ?