Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Niet meer starten na regen
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Niet meer starten na regen
Ik was gaan rijden met de camino, en toen begon het te regenen, ik heb nog een 5-tal km doorgereden tot bij een kameraad zijn thuis voor even te schuilen, en daarna toen ik terug wou vertrekken sloeg hij eerst wel heel kort aan (nog geen seconde) en daarna kreeg ik hem niet meer gestart, heb hem nu ongeveer 5 uurtjes binnen gezet, en nu terug geprobeerd, maar hij gaat nog steeds niet...Zou ik hem wat langer moeten laten drogen, of zit ik in de problemen?
Re: Niet meer starten na regen
is een gekend probleem...
bougiekop droog blazen helpt.
en dan voorkomen door een slijklap te monteren, en ook
de bougie en bougiekop in te spuiten met elektro spray.
dat heeft het probleem bij mij opgelost.
bougiekop droog blazen helpt.
en dan voorkomen door een slijklap te monteren, en ook
de bougie en bougiekop in te spuiten met elektro spray.
dat heeft het probleem bij mij opgelost.
als het het ene niet is, dan is het het andere.
NGK bougiekop zeker ?
Ja is een NGK, heb net nog ff geprobeerd, staat ondertussen al ongeveer 13uur droog in de garage, maar nog steeds niks...Madmac wrote:NGK bougiekop zeker ?
Dan zal er wel iets anders schelen.
Hoe is de bougiekleur?
Vonkt hem nog?
Hoe is de bougiekleur?
Vonkt hem nog?
heb je de bougie kop er überhaupt al eens afgedraaid van je bougie kabel bedoel ik dan ?
indien niet, draai hem er even af blaas er eens goed in eventueel met een compressor, en droog al het bereikbare vocht netjes af met een stuk papier ofzo ook je kabel en je bougie zelf, vervolgens alles netjes terug in elkaar en hij zal dan wel starten, kijk ook even na of er geen vuiltje tussen de bougie zit met een klein stukje schuurpapier kan je ze wel even wat oppoetsen
indien niet, draai hem er even af blaas er eens goed in eventueel met een compressor, en droog al het bereikbare vocht netjes af met een stuk papier ofzo ook je kabel en je bougie zelf, vervolgens alles netjes terug in elkaar en hij zal dan wel starten, kijk ook even na of er geen vuiltje tussen de bougie zit met een klein stukje schuurpapier kan je ze wel even wat oppoetsen
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
De eerste Camino's werden verkocht met die NGK bougiekop op. Altijd vochtproblemen. Toen zijn ze die rubber bougiekoppen beginnen gebruiken en gedaan vochtproblemen. Dus ik begrijp niet waarom nu iedereen die NGK kop gebruikt. Ik heb speciaal gezocht naar een T kop in rubber. Die NGK komt er bij mij niet op.
Vroeger ook altijd problemen gehad met die hard-plastic zwarte NGK doppen (ook als er rubber afdichtingen op zaten).
Nu gebruik ik standaard deze:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=2059" onclick="window.open(this.href);return false;
Nooit meer problemen (bovendien met groot gat 'klikt' lekker soepel op de bougie...)
Nu gebruik ik standaard deze:
http://www.josdijkman.nl/shop/index.php ... uctId=2059" onclick="window.open(this.href);return false;
Nooit meer problemen (bovendien met groot gat 'klikt' lekker soepel op de bougie...)
Projecten tot heden:
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter
Retro-Camino;
Zwart-witte (Fantasy) Funny (elektrische starter);
Samengesteld project;
PA50 Custom(chopper);
Custom Crosser;
Custom Racer;
en de Remake van Crosser, maar dan wat beter

heb even de bougie schoongemaakt met wat schuurpapier en alles is goed uitgeblazen, hij startte gelijk weer, kwam eerst wel een harde slag uit , weet niet wat dat is, maar hij doet het weer en dat is wat telt.den Ives wrote:heb je de bougie kop er überhaupt al eens afgedraaid van je bougie kabel bedoel ik dan ?
mss toch maar eens een andere bougiekop halen, ook al is dit de eerste keer dat ik dit meemaak.
Voila zie weer een tevreden klant 

Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
onzen Ives weet der toch wel alles van!!!den Ives wrote:Voila zie weer een tevreden klant