Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
element wrote:Ik denk dat ik ineens mijn plaat ga aanvragen want als er nu al gaan rondrijden met die nieuwe platen en ze zien mij dan zonder rondrijden dan ga ik veel aan de kant mogen staan denk ik
Inderdaad , zeker als de flikken weten dat de wetgeving veranderd is ben je makkelijk doelwit... , maar zou montage op bv een rugzak mogen ? , lijkt me een gulden middenweg.... Uitzicht brommer niet verkl** en als je opbaan bent toch "inorde" , plaat kost 30euro ..
Da denk ik nie hannes moet gemonteerd zijn op het voertuig
Nja ik ben echt niet van plan om mijn plaat op mijn Camino te vijzen ... , op de kabas en anders niet als ze me tregenhouden zeg ik wel dat mijn plaathouder net kapot was
Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts) .
paintball wrote:wegentaks alleen boven de 249 cc verplicht honda cb 250 n inschrijving betaald en is vrijgesteld van wegentaks
daarentegen men 1100 betaal ik 66€
ik betaal 150 ofzo voor m'n firestorm en die heeft 100cc's minder? Of het is naar de pk's dat ze kijken? Ik heb geen enkel idee hoe ze die wegentaks bij moto's uitrekenen..