Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ja hondaman,ik heb uiteindelijk 320 betaald..Ik heb al wat extra geld uitgegeven en heb hem misschien te vlug gekocht!Dan had ik beter die met die polini waterkoeling gekocht..grtz kim
mik wrote:Ja hondaman,ik heb uiteindelijk 320 betaald..Ik heb al wat extra geld uitgegeven en heb hem misschien te vlug gekocht!Dan had ik beter die met die polini waterkoeling gekocht..grtz kim
Morgen ga ik naar den ives en dan zal hij wel terug goed bollen(hoop ik)...ik heb mij laten verleiden door de mooie foto van de camino, toen ik eraan kwam bolde hij wel direkt..eens thuisgekomen was het al veel minder en zag ik de mankementjes,momenteel wil hij zelfs niet meer starten.Ik heb misschien iets verkeerd gedaan met carburator,hij is misschien nog meer verstopt...
Dit is mijn camino'tje,het is een donkergroene b-klasse,vario 6bil,dr cilinder,proma uitlaat.Voorlopig nog zonder achterlicht en nog wat kleine mankementjes maar deze zullen spoedig opgelost zijn!