Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
oppoetsen kappen
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
oppoetsen kappen
heb vandaag een setje voetkappen opgepoetst met een produkt om de auto te simoniseren.
ze zien er opnieuw stralend uit.
En hebben uw voetkappen oogschade, neem de soldeerbout en smelt het plastiek terug mooi samen aan de binnenkant van de kappen. of zo doe ik dit toch
zo maar even een kleine tip...
gr
olivier
ze zien er opnieuw stralend uit.
En hebben uw voetkappen oogschade, neem de soldeerbout en smelt het plastiek terug mooi samen aan de binnenkant van de kappen. of zo doe ik dit toch
zo maar even een kleine tip...
gr
olivier
Last edited by tine on 26 Apr 2014, 13:07, edited 1 time in total.
Re: oppoetsen kappen
Zijn ze al terug volledig droog ? Plastiek heeft de gewoonte mooi uit te zien als het nat of vettig is maar eens terug droog ziet ge terug de waarheid.
heb ze eerst enkele minuten stevig ingesmeerd, dan met een propere doek helemaal terug oppoetsen, dan de spoelbak in en mooi afdrogen.
en ge zult wel zien
en ge zult wel zien
- camino cheezer!!!
- -= Expert Member =-
Van hetzelfde gedachtNicogsi wrote:daar hoort een "voor" en "na" foto bij

Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts)
.

- jupiler1987
- -= Camino Freak =-
Gewoon u kappen in afwasmachine steken
helpt altijd en maakt op geen enkele manier schade of dergelijks.
Ik heb het al gedaan met oude kappen en met nieuwe die vuil waren altijd resultaat
en ge hebt er geen werk aan enkel afdrogen 

Ik heb het al gedaan met oude kappen en met nieuwe die vuil waren altijd resultaat

jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
- camino cheezer!!!
- -= Expert Member =-
ook al een keertje gedaanjupiler1987 wrote:Gewoon u kappen in afwasmachine stekenhelpt altijd en maakt op geen enkele manier schade of dergelijks.
Ik heb het al gedaan met oude kappen en met nieuwe die vuil waren altijd resultaaten ge hebt er geen werk aan enkel afdrogen

Jezus sprak : verdeel het geld onder de armen ! ( nen deel links en nen deel rechts)
.

als ge ze in de afwasmachine steekt zijn ze proper, als je ze met de Simonis doet, blinkt uw plastiek terug.
direct eens gaan zien of de variokap in onze wasmachine past.
Op hoeveel graden mag je die zetten dat de plastic niet vervormt?
En een goeie schep dash erbij?
Op hoeveel graden mag je die zetten dat de plastic niet vervormt?
En een goeie schep dash erbij?
- jupiler1987
- -= Camino Freak =-
In afwasmachine eh sam ni in wasmachine, dan klets uw kap me int rond in de afwas blijft ze mooi liggn
Hoeveel graden pff kweet da ni ik zet gewoon een kort programmeke op

Hoeveel graden pff kweet da ni ik zet gewoon een kort programmeke op
jupileeer jupileeer stekt u prumme uit de rutte dak er aan kom met men flutte jupileeer
oeioei ja tis ook weekend ze voor mij 
kzal eens proberen op de 50°c eco stand, de afwasmachine heeft ook nog een 70°c intensive stand, het is het proberen waard de zijkappen zijn er redelijk slecht aan toe. 'K heb niks te verliezen.

kzal eens proberen op de 50°c eco stand, de afwasmachine heeft ook nog een 70°c intensive stand, het is het proberen waard de zijkappen zijn er redelijk slecht aan toe. 'K heb niks te verliezen.
- jupiler1987
- -= Camino Freak =-
Ja gene bang, plooien of vervormen gaan ze zeker ni doen ze, ik heb het al gedaan me nieuwe kappen die wa vuil waren
- Santa Cruz
- -= Moderator =-
Waspoeder kan ook wonderen doen, al wrijf je er zo wel de glans er vanaf.