eet da bijna elke morge en ben blijkbaar nog te plathondaman wrote:ik leg da zonder!
den band goe int midden van de velg duwen,dan word precies uwen band groter tgv de velg (dan spek mee eikes eten)
en dan duwen he

Moderator: -Camino Crew-
eet da bijna elke morge en ben blijkbaar nog te plathondaman wrote:ik leg da zonder!
den band goe int midden van de velg duwen,dan word precies uwen band groter tgv de velg (dan spek mee eikes eten)
en dan duwen he
In het midden van uw velg is een uitdieping. Deze dient om de band op te leggen.sproat89 wrote:Is er een manier zonder ijzers om er ne band van 2.75 gemakkelijk op ne velg te krijge?
ik heb eerst mee dingskes voor ne fiets geprobeerd maar de ijzeren plooiden en de plastieken breken.
ik moet nog een klein stukse doen maar ik krijg hem er echt nie verder op.
alvast bedankt
ja das een goe planMadmac wrote:In het midden van uw velg is een uitdieping. Deze dient om de band op te leggen.sproat89 wrote:Is er een manier zonder ijzers om er ne band van 2.75 gemakkelijk op ne velg te krijge?
ik heb eerst mee dingskes voor ne fiets geprobeerd maar de ijzeren plooiden en de plastieken breken.
alvast bedankt
Voor ik verder ga: ik leg iedere band op zonder gereedschap, gewoon met mijn handen. Ik weet dus hoe het moet !
Dus, als ge uw velg bekijkt is er in 't midden een uitdieping. De truuk is om de rand van de band, waar de sterkste draden inzitten, in die uitdieping te duwen zodat de spanning eraf komt. Dan kunt ge weer een stukje opleggen. Daarna duw je weer de rand van de band in die uitdieping, beginnende tegenover het punt waar de spanning zit. Op het laatste kun je dan de laatste 10 cm bijna in één keer opleggen.
Ik denk dat ik hier eens een filmpje van moet posten.
sproat89 wrote:Is er een manier zonder ijzers om er ne band van 2.75 gemakkelijk op ne velg te krijge?
alvast bedankt
hahahahahaha idd Ives ik wil da ook altijd maar platmeppenden Ives wrote:@standrew , Stanneke kunde gij da IRRITANT biesje weg doen astenblief, als ik het forum bezoek via mijn telefoon wil ik dat altijd plat drukken![]()
![]()
EDIT: Net het filmpje gemaakt, nu nog uploaden en dan maak ik er een "how to" van !GODSEELS wrote:Madmac maak hier een filmpje van!
Vorige keer heb ik zitten zoeken naar die uitdieping en heb ze helaas nooit gevonden, is dit zowel op ster als spaak wiel?
Uiteindelijk heb ik bandenijzers gaan kopen en dan is het gemakkelijker
Dat is bij een snelheid ergens tussen de 50-60km/h en dit is een DR 65cc.wil wrote:bij welke snelheid gebeurd dat
en welke cilinder sta er opne p of een h cilinder