Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik vrees er ook een beetje voor maar van de andere kant twijfel ik eraan omdat ik deze heb vervangen door een elektronische van hpi en de originele had dezelfde problemen. Bedankt in elk geval voor de reactie
Yves1888 wrote:Hey allemaal, een oud probleem begint bij mij terug te komen. Ik kan het moeilijk uitleggen maar ga mijn best doen . Als ik tegen bijna topsnelheid aant rijden ben houd die in eene keer heel effe in en dan weer door, het is precies zoals je bij een brommer met versnellingen in keer een versnelling lager stampt maar niet zo fel. Vroeger had die dat ook maar veel feller, heb in de winter de ganse blok gereviseerd en ook de ontsteking, dit is een electronische geworden. Kent iemand dit probleem of weet iemand waar dit aan kan liggen want ik weet echt niet meer waar ik moet zoeken.
Vandaag nog is gereden en heb al wat meer info, ik heb de indruk dat hij dit doet wanneer hij kracht moet zetten zoals vandaag tegen goeie helling had ik het weer aan de hand en deze keer zelfs zo fel dat hij zen achterwiel scheef trok (de poulies naar elkaar toe). Daarmee denk ik dat er op die moment er vanachter iets blokkeert maar ik zou eigenlijk niet weten wat er daar zo kan blokkeren aangezien dat dit allemaal rollementen en een paar tandwielen zijn die bij mijn weten dan lawaai moeten maken als er iets bij mis is, ik hoor af en toe onder het rijden wel een schurend geluid maar kan dat niet direct thuis brengen. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? aja het is een vario
Mijn camino zijn achterpoelie ging ni meer open(of toch ni veel), misschien dat jij dit af en toe voor hebt Yves?
Aangezien dat je denkt dat het vanachter komt en van je poelie zou ik de achtervario eens vervangen.
De symptomen die jij hier zegt lijken erg op die wat ik had, alleen was het bij mij nog wat erger, ik had het constant.
Probeer eens met je handen je poelie achteraan uitelkaar te duwen en kijk of dit soepel gaat en of deze ver genoeg open gaat
GODSEELS wrote:Mijn camino zijn achterpoelie ging ni meer open(of toch ni veel), misschien dat jij dit af en toe voor hebt Yves?
Aangezien dat je denkt dat het vanachter komt en van je poelie zou ik de achtervario eens vervangen.
De symptomen die jij hier zegt lijken erg op die wat ik had, alleen was het bij mij nog wat erger, ik had het constant.
Probeer eens met je handen je poelie achteraan uitelkaar te duwen en kijk of dit soepel gaat en of deze ver genoeg open gaat
Bedankt Godseels, dat zal ik zeker is nazien!
Ik was ook aant denken om in de achterklok te reviseren. Weet er iemand toevallig waar je die dichtingen, keerringen enz nog kunt krijgen??
Ja dat is mogelijk mits je het kleine opstaande randje weg haalt aan de rechter onderzijde in het blok maar dat lukt met een h cilinder ook hoor een brug oprijden
Mijn brommer lekt geen benzine, hij bakent zijn territorium af
Mijn 65cc camino trekt trager op als een 50cc,
Ofja die andere camino trekt in het begin sneller op
Eenmaal ik ongveer 10km/uur ga, trekt hij veel sneller
Als die 50cc? Wat kan dit zijn, ik zou
Graag wat wheelies oefenen