Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Ik heb nu gewichtjes in mijn vario zitten die te samen ongeveer 42 gram zijn ik denk dat dit iets te veel is mijn brommer trekt niet zo goed op daardoor maar als ik 3 gewichten van 9 gram steek in mijn 6 bil met B klasse ster dan gaat hij niet zo goed meer vooruit ik heb er ook en proma uitlaat op zitten dus mijn brommer zou normaal gezien toch goed moeten trekken en snel rijden...??? Mijn brommer rijd nu maar 50 per uur en ik zou hem toch wel naar de 60 willen krijgen ik dacht dat dit al zo zou zijn met een proma uitlaat... Ik denk dat dit misschien zou kunnen komen doordat mijn vario niet optimaal schakelt iemand tips om dit wel zo te krijgen?
Alvast Bedankt!!
Last edited by MattijsB160 on 29 Aug 2014, 10:37, edited 1 time in total.
MattijsB160 wrote:Ik heb nu gewichtjes in mijn vario zitten die te samen ongeveer 42 kilo zijn ik denk dat dit iets te veel is mijn brommer trekt niet zo goed op daardoor maar als ik 3 gewichten van 9 gram steek in mijn 6 bil met B klasse ster dan gaat hij niet zo goed meer vooruit ik heb er ook en proma uitlaat op zitten dus mijn brommer zou normaal gezien toch goed moeten trekken en snel rijden...??? Mijn brommer rijd nu maar 50 per uur en ik zou hem toch wel naar de 60 willen krijgen ik dacht dat dit al zo zou zijn met een proma uitlaat... Ik denk dat dit misschien zou kunnen komen doordat mijn vario niet optimaal schakelt iemand tips om dit wel zo te krijgen?