Beste moderator ik kom uit nederland, en heb me geprobeerd te registreren met mijn eigen woonplaats, dat lukt na 2x nog niet, ook heb ik 2 verschillende mailadressen gebruikt, maar ik kreeg maar geen activatie mail.
Vandaar dat ik het nu heb geprobeerd met woonplaats Gent, en dat ging wel goed, mijn excuus maar op een andere manier kon ik me niet registreren op het forum, mijn Woonplaats is Oosterwolde Nederland
Ik ben Roel 44 jaar, gek op auto's motoren en brommers, met name de Camino kruist als een rode draad door mijn leven, op mijn 16e verjaardag mocht ik een brommer kopen, dat werd de camino custom.
Een prachtig ding met knipplichten, niet opvoeren he Roelof zei mijn moeder, nee mam dat doen we niet, binnen een maand had ik er een 70 cc op gemonteerd

Ik heb de brommer totaal gesloopt in een jaar tijd, ik had last van warmlopers en had nog geen idee hoe de vario werkte dus na een jaar heb ik hem ingeruild op een schakel brommer.
Maar vergeten was ik de camino nooit, op mijn 18e kocht ik er weer 1, het opvoeren nog niet afgeleerd natuurlijk maar wel ervarener dan toen, na 3 gebroken krukassen was ik het wel zat en weer verkocht ik hem

Op mijn 23e kocht ik er weer 1, ook die heb ik opgevoerd weer een 70 CC en weer een euro cilinder, in combinatie met de luhao uitlaat, deze bleef heel en heb ik een poos gehad en toen is hij gestolen.
Nu ben ik 44 jaar en heb eindelijk weer een camino bemachtigd, 1 van 1982 is me verteld, geheel origineel met 8400 km op de teller van de eerste eigenaar, er is nog geen sleutelwerk aan vericht en ik ben er dol blij mee