Hej iedereen,
Ik ben Stijn Noordman, 27 jaar oud wonend te Schilde, België.
Iets meer als 10 jaar geleden heb ik mijn eerste Mino gekocht, een wrakje maar na wat oplap werk me de pa toen een monster van gemaakt. Sindsdien nooit de liefde voor camino's kwijtgespeeld, ik ben wel schuldig aan overloperij naar 4takters zoals de dax :s. Maar dit zuiver door peer presure. In hart en nieren ben ik een tweetakter.
Doch ondanks men liefde voor deze klassebakjes heb ik de laatste jaren er geen meer in mijn bezit gehad. Tot gisteren een maat van me vertelde dat er een camino in stukjes lag in zijn garage en hij deze op de containers ging storten.
Heb ik hem "alle geluk" kunnen redden, perfect mino'tje, het enige dat ontbrak is cilindertje.
Deze rijdt dus een van de.
Nu is het wel niet mijn bedoeling om terug op de baan te komen met dit brommertje, maar eerder om te katten tot speedwaycrossertje voor op circuit.
Als iemand nog iets moet weten, laat maar iets horen.
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Stijn stelt zich voor
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
Re: Stijn stelt zich voor
Welkom Stijn.
Gelukkig heb je die mino kunnen redden van het stort, dat zou zonde zijn!
Gelukkig heb je die mino kunnen redden van het stort, dat zou zonde zijn!
welkom
welkom op ct!
enkel zonde da ge het ga kapot crossen he!
fotoken is wel altijd leuk natuurlijk!
enkel zonde da ge het ga kapot crossen he!

fotoken is wel altijd leuk natuurlijk!
i don't care, I LOVE IT
Geen zorgen, ook al klinkt het alsof ik hem ga bashen. Dat is niet de bedoeling
. Ik ga hem mooi onderhouden. Het gebeurt immers niet elke dag dat je zo'n mooi geschenkje krijgt. fotootjes volgen wel
.

kapistijn wrote:Geen zorgen, ook al klinkt het alsof ik hem ga bashen. Dat is niet de bedoeling. Ik ga hem mooi onderhouden. Het gebeurt immers niet elke dag dat je zo'n mooi geschenkje krijgt. fotootjes volgen wel
.

i don't care, I LOVE IT