Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Ik zou graag even voorstellen aan u

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
thomasniehr
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Ik zou graag even voorstellen aan u

Post by thomasniehr »

:clap: hallo :clap:

Ik ben Thomas van Hünxe (Niederrhein) in Duitsland en ben lid geworden van deze pagina, want ik heb een beetje ervaring met de Camino en hopen hier om nieuwe contacten te leggen en, natuurlijk, want België is niet te ver weg van hier.
In de jeugd had ik een Honda Camino Jonge VLC in Geel en op dit moment zijn weer verschillende Caminos in mijn bezit, die ik zou willen geleidelijk aan weer op te bouwen. Ik heb bewust van deze grote pagina op Wikipedia en zoek in Google geworden en kon mijn ogen niet geloven dat in Europa is een gemeenschap van belang Camino vandaag, gewoon geweldig.
Ik kan u allen te begroeten en zou het waarderen zeer vriendschappelijke contacten.
uw Thomas

PS: Voordat ik het vergeet, gelieve excuus mijn gebrekkige talenkennis, in het Engels, ik ben een stuk beter!
:roll:
thomasniehr
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Supplement mijn verbeelding

Post by thomasniehr »

Sorry maar mijn talenkennis is ellendig en dus heb ik over het hoofd gezien wat je wilt alles weten en legde haar nu na keer:-).
Dus, ik ben 49 jaar jong, hebben al meer dan 30 jaar ervaring met de eenvoudige Camino, dus geen tuning ervaring. Ik weet alleen dat met andere jetting, het onderdeel is verdomd snel. Of gewoon de petcock close = hetzelfde effect. Duidelijke en Malossi en Pollinituning.
Momenteel heb ik 3 originelen Caminos in zeer goede cosmetische conditie, een van die loopt heel goed. De andere twee, moet de carburateur eerst door een ultrasoonbad;-).
Daarnaast 4 andere Caminos van middelmatige tot zeer slechte staat. Maar het loopt ook.
En 5 meer dat ik heb gedood om voldoende reserveonderdelen hebben. Maar, weet je zo zeker van, kan je nooit genoeg hebben.
Groeten uw Thomas
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Ik zou graag even voorstellen aan u

Post by GoBieN »

Welkom Thomas,

Bedankt voor de goede poging, ik versta je goed.
Als je liever in het Engels praat is er ook een sub forum "International" waar je Engels kan schrijven.

Veel plezier.
thomasniehr
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Post by thomasniehr »

Hallo Gobien,

dank u voor het eerst, geen probleem en je bent van harte welkom en ja hij presteert zeer goed en uiteindelijk zijn deel van de cursus zo te converseren in de lokale taal. ;-)
Bedankt voor de goede tip, maar zolang het gaat om een normale conversatie, dat is ok zo. Alleen als het gaat in de meer technische, dan zou ik liever Engels.
Ik wil nog steeds een goede nacht en laat keer sinds mijn groeten.
Thomas
manta cih
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by manta cih »

welkom
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by hondaman »

guten tag und welkom op ct
i don't care, I LOVE IT
thomasniehr
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Post by thomasniehr »

Hello mantacih and hondaman,

dank je wel en ik kijk ernaar uit om hier te zijn.

Groeten Thomas
hondaman
-= Camino Freak =-
-= Camino Freak =-

Post by hondaman »

:thumbsup: :thumbsup: :clap: :clap:
thomasniehr wrote:Hello mantacih and hondaman,

dank je wel en ik kijk ernaar uit om hier te zijn.

Groeten Thomas
i don't care, I LOVE IT
Post Reply