Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Re: kleine vraagjes topic
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Newbie =-
jup!hondaman wrote:de proma dan? als ik mee ben he!
-
- -= Member =-
hallo iedereen
mijn trommelrem wit achter stervelg is volledig uitgesleten, dus heb ik geen achterrem niet meer!
en omdat mijn achter wiel toch niet meer mooi was ben ik op zoek naar een 'nieuw' achterwiel (stervelg) in goede en mooie staat. kan er iemand mij hierbij helpen?
mijn trommelrem wit achter stervelg is volledig uitgesleten, dus heb ik geen achterrem niet meer!

en omdat mijn achter wiel toch niet meer mooi was ben ik op zoek naar een 'nieuw' achterwiel (stervelg) in goede en mooie staat. kan er iemand mij hierbij helpen?
ik heb er nog wa liggen,zelfs vers gepoederlakte nog!kevinvanbele wrote:hallo iedereen
mijn trommelrem wit achter stervelg is volledig uitgesleten, dus heb ik geen achterrem niet meer!![]()

i don't care, I LOVE IT
-
- -= Member =-
Ik heb net men motortje opengesmeten ,
Blijkt dat er roelementen van veschilende omtrek in zitten is dit een ooit samengevoegd motortje ?,
Of is de breedte van de roelementen jaargebonden?
Grt
Blijkt dat er roelementen van veschilende omtrek in zitten is dit een ooit samengevoegd motortje ?,
Of is de breedte van de roelementen jaargebonden?
Grt
- camino-tuner
- -= Member =-
is er eigelijk een verschil in sterke van de lak als je met een compressor spuit of met spuitbussen ?
gaan en blijve gaan ! 

zeker en vast!camino-tuner wrote:is er eigelijk een verschil in sterke van de lak als je met een compressor spuit of met spuitbussen ?
spuitbussen zijn dunner en dikwijls oplosbaar door naft!
compressor gespoten is met verharder en is krasvaster en nooit oplosbaar door naft!
i don't care, I LOVE IT
- camino-tuner
- -= Member =-
Zit er altyd verharder in die verf of moet je dat er bij mengen? Ben van plan om men caminoke te herspuite en omdat met spuitbusse niet zo krasvast is (uit ervaring) dachtk ik aan de compressor
gaan en blijve gaan ! 

basislak met vernis over = basislak verdunnen en lak is met verharder!
2k lak is direkt in 2 lagen afgespoten en zit verharder bij dan! (hier heb je wel geen met lakken in)
2k lak is direkt in 2 lagen afgespoten en zit verharder bij dan! (hier heb je wel geen met lakken in)
i don't care, I LOVE IT
- camino-tuner
- -= Member =-
toppieeecamino-tuner wrote:Ben ik weer wat wijzer merci !

i don't care, I LOVE IT
Hey allemaal,
Ik zou de bussen in mijn voorvork (fource) willen vernieuwen. Weet iemand waar ik deze kan kopen?
Ik ben er ook over aant nadenken om een schrijf vooraan te plaatsen maar vraag me eigenlijk of de voorvork hier wel stevig genoeg voor is?
Ik zou de bussen in mijn voorvork (fource) willen vernieuwen. Weet iemand waar ik deze kan kopen?
Ik ben er ook over aant nadenken om een schrijf vooraan te plaatsen maar vraag me eigenlijk of de voorvork hier wel stevig genoeg voor is?
kan je niet kopen,
vroeger was er hier iemand die ze kon bezorgen in teflon en die bleken ook goe te zijn!
vroeger was er hier iemand die ze kon bezorgen in teflon en die bleken ook goe te zijn!
i don't care, I LOVE IT
-
- -= Member =-
weet iemand waar ik nog aan een chrono spatbord kan geraken?