Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
Voorstellen
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
ALGEMEEN REGLEMENT VOOR DE SITE ! (LEZEN AUB)
Voorstellen
Ik ben Jelle, ik heb sinds vorige week een Camino gekocht van 1976. Omdat deze een probleempje heeft bij het stationair draaien had ik graag op dit forum wat meer info willen zoeken. 

Re: Voorstellen
Welkom op camino-tuning Jelle!
welkom op ct jelle,
toon ons ies wa foto's van je minoken! ne '76
ik heb een vermoeden dat een vuile carburator wel ies de oorzaak zou kunnen zijn!
toon ons ies wa foto's van je minoken! ne '76

ik heb een vermoeden dat een vuile carburator wel ies de oorzaak zou kunnen zijn!
i don't care, I LOVE IT
Ik zal als ik thuis ben wat foto's nemen. Ik heb de camino gekocht van ouder mensen die deze nieuw in 76 hadden gekocht
Ik heb da carbu al grondig gereinigd, alsook laten weken in een kom benzine. Ik heb me laten vertellen dat dit ook voorkomt bij lekkende oliekeerringen/bourages van de krukas, maar geen idee of dit klopt. Daarom ga ik eens rustig dit forum doornemen

Ik heb da carbu al grondig gereinigd, alsook laten weken in een kom benzine. Ik heb me laten vertellen dat dit ook voorkomt bij lekkende oliekeerringen/bourages van de krukas, maar geen idee of dit klopt. Daarom ga ik eens rustig dit forum doornemen

ja kant van de koppeling durft er uit wippen!
of beenhard geworden van ouderdom!
of beenhard geworden van ouderdom!
i don't care, I LOVE IT