Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Voorstelling Dylan

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
dylanryckbosch
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Voorstelling Dylan

Post by dylanryckbosch »

Hallo,

Mijn naam is Dylan Ryckbosch en heb enkele weken geleden mijn eerste camino aangekocht.
Waarom een camino? Wel, mijn ouders hadden zelf vroeger een camino en omdat ik zelf een brommer zot :love: ben vertelden m'n ouders vroeger en nu nog steeds verhaaltjes over hun "jonge tijd" en hoeveel plezier ze aan hun camino hadden.
Omdat ik mijn camino enkele weken geleden gekocht heb die niet draait heb ik zelf niet veel kennis maar heb toch wel wat geleerd tijdens het maken van mijn camino want een camino is natuurlijk ook niet het zelfde als een Aerox of andere brommer van deze tijd. Langs dit forum wil ik graag wat meer te weten komen over de Honda camino zodat m'n camino hopelijk terug rijd en zo ook zelf mensen willen helpen. Heb wel 1,5 jaar ervaring i.v.m Booster en Aerox.

Zelf ben ik net 17 jaar geworden en woonachtig te Oost-Vlaanderen Geraardsbergen.

Hierbij hoop ik dat mijn kennismaking met de forumleden goed en duidelijk is en verder wens ik jullie veel succes met jullie project en/of het opknappen van jullie pronkstuk! :-D
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Voorstelling Dylan

Post by GoBieN »

Hallo Dylan,

Welkom hier op C-T. Je zal veel bijleren bij het oplappen van je camino. Succes alvast!
nagant
-= Advanced Member =-
-= Advanced Member =-

Re: Voorstelling Dylan

Post by nagant »

Welkom op het forum 8)
Post Reply