Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Nief lid Filip

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
flipcros
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Nief lid Filip

Post by flipcros »

Hello everybody,

Allereerst een schitterend initiatief van diegenen die dit forum hebben opgericht! En bedankt aan hen ook...
Ik heet Filip V.L., ben 40j en woon te Kruibeke O-vl.

Een 9jaar geleden kwam ik van m'n werk, reed voorbij een huis waar een gele camino custom voor de deur stond, toevallig was het ook groot huisvuil, ben toen gestopt omdat er net mensen rond dat custommeke stonden, de eigenaar vertelde mij dat hij deze wilde verkopen voor 60euro, ik direct naar de bank gereden om er 40euro aan te gaan geven en heb hem in mn busje gesmeten! De liefde voor honda en camino gaat wel al lang mee hoor. Zeker al van mn 14jaar want toen had ik mijn eerste!

Nu 1 week geleden ben ik er aan begonnen, ik had wel al een 65cctje gekocht en een proma gekregen van een vriend.
Sinds gisterenavond draait hij met het 49cc cilindertje omdat ik de 65 niet meer vind maar die komt wel uit...
Nu probeer ik de 49cc lekker te laten rijden met de proma, de vario wat te plooien en deze 49cc wat bij te frezen enzoverder...
Zelf heb ik een honda xr 650 supermotard, vroeger toen ik jong was heb ik competitie motorcross gereden alsook supermotard
dus is dit caminotje een nostalgisch speelgoedje voor mij :love: :p .

Voila even voorgesteld en hopelijk vind ik hier bruikbare tips om dit 49cc lekker op te drijven om uiteindelijk toch een topsnelheid van 100km/u eruit te kunnen halen minimum :lol:

Veel plezier hier aan allen,

gegroet,
Filip
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Nief lid Filip

Post by GoBieN »

Dag Filip,

Welkom op CT.
Veel plezier met je gele custom!
manta cih