Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Heykes

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
s3mmy
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Heykes

Post by s3mmy »

Hallo!

Bij deze even een korte voorstelling van mezelf.
Ik veronderstel dat mijn voornaam vrij gemakkelijk uit mijn gebruikersnaam af te leiden valt. ;)
Ik ben 21 en woon in Belgie, West Vlaanderen.

Toch ben ik een newbie in deze wereld.
Ik had een aantal jaar geleden een honda dax, maar heb deze vervangen door een auto.
Nu het geld tekort schiet voor het gebruik van een auto zou ik maar al te graag terugkeren naar het transport met een brommerke. Ik wou geen dax meer, maar eerder iets in de aard van een camino.

Vandaar dat ik hier kom aankloppen. Ik ben dus van plan om me een caminootje aan te schaffen (of iets dergelijks).
Daarmee gepaard gaat natuurlijk de lust naar kennis over wat er zoal mee te doen valt en hoe het tweetaktblokje in elkaar zit.

Kortom, veel posts of projecten moet je van mij (in het begin alvast) niet verwachten.
Wat je wel mag verwachten is een groot interesse en het gretig vergaren van al de waardevolle info op dit forum.

Alvast een grote dankjewel

Groetjes van bij de boeren
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Heykes

Post by GoBieN »

Dag Sammy,

Excuses voor de vertraging, welkom op het forum.
Er valt veel te lezen en veel kennis te verwerven hier, dus ga je gang.

Veel succes met de zoektocht.
Post Reply