Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Kennismaking

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
tsm
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Kennismaking

Post by tsm »

Hallo,

Ik ben Iwan en ben leerkracht praktijk mechanica. Ik rij dagelijks met een moto (Kawa ZZR 1100), maar heb net een Honda Camino verkregen.
Dit is een brommer die heel veel voorkwam tijdens mijn jeugd (1991-behalen van rijbewijs in 1995).
Ondertussen ben ik een volleerd automechanieker en geef ik les.
Ik heb mij geregistreerd op jullie site uit sympathie en om handige en interessante typs en verhalen te lezen.

MVG,

Iwan.
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Kennismaking

Post by GoBieN »

Hallo iwan,

Met jouw mechanica kennis mag het onderhoud van een simpele camino natuurlijk geen obstakel vormen.
Is de camino nog in goede staat?
tsm
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Re: Kennismaking

Post by tsm »

Hij is in een mooie en originele staat. Ik moet hem enkel een groot onderhoud geven en de carbu reinigen.
hij is van 1988, klasse a.
Er is zelfs een ingevuld onderhoudsboekje, instructieboekje en een keuringsverslag bij van de importeur.
1 zaak spijtig: Géén vario...
Als hij klaar is laat ik nog wel iets weten, deze is voor de verkoop, ik zoek er een goede met vario (klasse B).
Post Reply