Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

voorstelling

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
survivor
-= Newbie =-
-= Newbie =-

voorstelling

Post by survivor »

Hey, ik ben Phil 40-jarige man uit Leuven met midlifecrisis, voor wie een racemoto kopen geen optie is, gezien ik er in mijn twintiger-jaren al gehad heb en ik nog graag mijn rijbewijs zou behouden. :-D
Wat liggen zoeken en me dan maar opnieuw een caminoke gekocht dat al 25 jaar bij de eerste eigenaar stil stond weg te roesten en proberen nu samen een tweede jeugd te beleven.
Als 16-jarig gastje een vijftal caminokes en veel opfokplezier gehad, alvorens op Wallaroo over te schakelen, maar het sleutelen aan deze, hoewel zo te zien nog weinig km op blok, valt me toch wat tegen. (heb al serieus liggen kloten en kuisen aan carburator) vroeger volstond meestal om deze eens goed door te blazen met compressor, maar werkt nu niet (was helemaal uitgedroogd)
Vandaar hier wat info opdoen.
Streefdoel groen metaal camino deluxe Klasse B '82 Max snelheid 50-55 Km/U met origineel ogend potje. (budget 500-600 euro).
UIterlijk blijft de originele lak met hier en daar roestvlekjes, en roestvrije tank van jonger broertje (originele is te ver vrees ik)
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: voorstelling

Post by GoBieN »

Hallo Phil.
Leuk je verhaal te lezen, welkom hier en veel succes!
Post Reply