Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Mezelf Voorstellen

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Neal
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Mezelf Voorstellen

Post by Neal »

Hoi, ik ben Neal uit Leuven en ben al 20 jaar met caminos bezig, ik dreef ze vroeger op voor 500 fr en dan ging je met een originele cilinder 15 a 25 per uur sneller... :-) ik heb de liefde voor camino teruggevonden toen ik mijn rijbewijs kwijt was en ik met de velo of te voet moest gaan... maar toen zag ik mijn oud caminootje nog staan!! en BAM! verzekerd en het plezier kon weer beginnen! Heb er nu 2 een daily die ik beetje opgemaakt heb.. revisie van de motor gedaan door iemand die dat heel goed kan :thanks Ives! en de rest zelf allemaal uit en in elkaar gestoken uiteraard... en...Heb ook een klasse B en die ben ik aan het opmaken tot in de fijnste puntjes zodat hij echt weer zal blinken als nieuw! Heb wat pech gehad met zandstraal en poederlak firma en dus is het project "on hold" gezet op dit moment.. wordt vervolgt...

Met de beste groeten,

Neal
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Mezelf Voorstellen

Post by GoBieN »

Dag Neal,

Welkom op het forum. Jammer dat je tegenslag hebt met het poederlakken. Open gerust een project onderwerp zodat we kunnen mee volgen!

Veel succes
Post Reply