Please disable your adblocker on this website! The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit! De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
bioman wrote:ow zekers, t'is wel echte gabber precies, jerry, ik heb interesse dan zulle lol
Ik heb mijn australians nog van in mijnen hardcore tijd!!!!
Natuurlijk Bioman tis een ode aan de glorietijden van Thunderdome echte oldschool gabber
Ik zal aanwezig zijn in gepaste outfit!!! offcourse breng ik uit mijn platencollectie wel enkele bommen mee waarvan ik hoop dat een van de dj's deze even in de mix zet.
Tremson wrote:Ben zo ziek als wa .
Zwaar oor ontsteking koud warm enz enz gisteren a het werk gekregen plezant en dat als het weekend nog moet beginnen
Oor zit potdicht dus zou de beats wel langst één kant niet zo goed horen wat misschien een voordeel is
Of anders toekomen .
Kzou zeggen goe daaansen eej Ben
Met die hooop zotte van uw bende zal dat wel niet mankeren denk
Amai het was weer een feestje de foto's en filmpjes komen nog op de facebook pagine van de rambo's