Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.

Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.

Px of Camino

NIEUW LID: Je dient je hier eerst voor te stellen!

Moderator: -Camino Crew-

Post Reply
Pruttel
-= Newbie =-
-= Newbie =-

Px of Camino

Post by Pruttel »

Hallo, ik ben Ivo en woon te Puurs.
Ik heb al een tijdje een PX in de garage staan en wil die gaan in orde zetten.
Ik heb zelf vroeger vanaf mijn 16 al met brommers bezig geweest, nooit camino's gehad, maar wel ooit een zwarte px gekocht voor mijn ex, en over een paar jaar dus de huidige rode.
Ik heb wel een Dax gehad, een stuk of 4 amigo's, een novio, een PS (zo een hele oude met 3 handvitessen) een (niet honda) motobecane, en een stuk of 3 MT-5 waarvan 2 zijn gepikt en een verkocht. Daarna heb ik jaren een MTX-200R gereden, en daarna ben ik auto beginnen rijden.
Ik had mijn auto rijbewijs al jaren voor ik mijn eerste auto had maar ben tot dan altijd blijven 2 wielen :) , ondertussen ook al een 10 tal vierwielers versleten.

Nu wil ik dus de rode PX in orde zetten, voor zover ik weet is de PX altijd beschouwd als het tweeling zusje of broertje van de camino, dus ik neem aan dat dat ok is, of vlieg ik hier nu buiten :P

Ik was gewoon wat aan het opzoeken over sterren en vario' en kwam hier terecht.
Spijtig genoeg kon ik de informatie die ik dacht gevonden te hebben niet zien, ik moest dus eerst registreren, dan nog bevestiging krijgen, en dan nog voorstellen, en dan hopelijk gaat het nu lukken.
GoBieN
-= Beheerder =-
-= Beheerder =-

Re: Px of Camino

Post by GoBieN »

Hallo Ivo,

Welkom op het forum, helaas zijn deze registratie maatregelen nodig om spammers buiten te houden.
We gaan je niet buiten smijten omdat je een PX hebt hoor ;)

Veel succes.
camino_expert
-= Moderator =-
-= Moderator =-

Re: Px of Camino

Post by camino_expert »

hallo ivo

met px ben je ook welkom ;)

succes ;)
honda camino forever
Post Reply