Goedemiddag, ik weet even niet vanaf welk iaar dat dit forum actief is maar wanneer ik even terug in de tijd ga richting 2005,,, heb ik met mijn camino’s destijds ook in div topics projecten gehad met de mooiste foto’s wat ik nu niet meer heb, ik zou ook niet meer weten of onder welke naam het is geweest,, ook zou het mogelijk ergens tussen 2005 en 2009 zijn geweest of zelfs voor 2005

. Mijn camino’s waren altiid metallic paars frame en tank en witte wielen/zadel dat is mijn stijl ( ieder zijn smaak) op dit moment geen camino maar wel weer op zoek, ik zie dat ze erg in prijs zijn gestegen aangezien ik ze destijds voor nog geen 300 verkocht

ster velgen die ik bij broodjes weg gegeven heb en wanneer ik zie dat ze nu voor 400 set worden aangeboden

, het mooie zou zijn een echte originele te vinden en het zo behouden maar aangezien ik een sleutelaar ben en een camino naar mijn zin wil maken lijkt het me ook geen slecht idee om te beginnen met het kopen van een eerlijk frame a of b klasse mijn gevoel gaat uit voor b ik ben ondertussen 35 jaar en heb mijn auto rijbewijs en aangezien je ook met a toch een helm op moet, hoe denken jullie hier over? En hoe denken jullie over een camino met en met (goed en netjes) opbouwen met originele onderdelen via internet? Ipv een goede conplete gebruikte te kopen?
Ik hoor graag jullie reacties,
het lijkt mij een leuke uitdaging,,, ik ben wel benieuwd of dit forum in die tijd al bestond en of mijn topic hier nog rond zwerft maar ben er bang voor, ook mijn email is ondertussen vervangen en geblokkeerd…
leuk weer hier actief te mogen wezen gr Paul (echte naam)