Hallo,
Mijn kappen en plastics zijn met de tijd mat geworden en hebben enkele krassen. Ik wou weten hou jullie die nieuw of heel mooi terug krijgen? Ik was van plan voor krassen gewoon schuren met water van p800/1000 tot 3000 gaan en dan is het terug mooi glas maar mat, dus ik heb geen idee hou die terg blinkend terug krijgen dat blinkend van nieuw plastic of dan wel iets in de buurt. Met steekvlam en warmte pistool al geprobeerd en het verandert amper? Ik dacht dus voor Polytrol te gaan want dat is blijkbaar een top product dus ik wou dit gaan uittesten (https://www.auto5.be/fr/p/renovateur-de ... GOO63657BE )
Maar in geval dat dit niet werkt of dat iemand een beter manier heeft, hoor ik dit graag. IK wil geen 200-250€ aan plastic spenderen en een vernislaag op plastic is ook niet het mooist en na een tijd bladdert het toch af. Ik heb mn kappen al schoon gemaakt, ze zien er al veel beter uit maar nu wil ik die krassen en dat mat weg, iemand een oplossing?
Please disable your adblocker on this website!
The website costs are covered by using ads that are non-intrusive. Please whitelist this domain in your adblocker software or plugin. Thank you.
Schakel alstublieft de adblocker uit!
De kosten van het hosten van de website worden betaald met advertentie-inkomsten. Voeg alstublieft een uitzondering toe voor dit domein in de software of plugin.
kappen en plastics terug nieuw krijgen?
Moderator: -Camino Crew-
Forum rules
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
Belangrijk: Lees eerst het Algemeen Reglement , het Te Koop & Gezocht Reglement, en de Whitelist zeker niet vergeten !
-
- -= Newbie =-